29 maj 2017

CZY ISTNIEJĄ IDEALNE USTA?

Ostatni wpis pojawił się prawie dwa tygodnie temu. Ustaliłam, że na moim blogu posty będą pojawiać się chociaż raz w tygodniu. Do tej pory trzymałam się ściśle swoich zamiarów, starałam się realizować je w większym lub mniejszym stopniu, posty były w miarę regularnie. Niestety ostatnio złapało mnie przeziębienie. Z racji tego byłam tak mało aktywna na blogu. W sumie podczas choroby mogłabym umieścić jakiś wpis  na blogu, w końcu przebywałam w domu. Przyznam jednak, że jedyne, na co miałam ochotę to leżenie w łóżku i picie gorącej herbaty. Jestem już zdrowa, dlatego też od razu zabrałam się za regulowanie spraw związanych z blogiem.

Dzisiejszy wpis powstał w dużym stopniu dzięki firmie Rabble. Jestem ich ambasadorką od dłuższego czasu. Wpisy z ich udziałem na moim blogu pojawiały się sporadycznie w zasadzie prawie wcale. Postanowiłam więc sprawdzić jaki temat proponują ambasadorkom na ten tydzień. Temat bardzo mnie zainteresował, więc z chęcią napiszę, co myślę. 




Większość ludzi dąży do perfekcji. Każdy z nas chce być jak najlepszą wersją siebie. Pracujemy nad swoim charakterem i wyglądem. Większą wagę przywiązujemy chyba jednak o dbanie i doskonalenie tego co jest na zewnątrz. Przecież każdy chce się czuć dobrze w swoim ciele. Dlatego, jeśli coś nam się w sobie nie podoba, staramy się to zmienić. Nie we wszystko powinniśmy jednak ingerować. Dlaczego niektórzy chcą poprawiać coś na co nie powinni mieć wpływu, pomimo tego, że są sposoby dzięki rozwijającej się medycynie kosmetycznej. Coraz więcej młodych osób decyduje się na poddanie różnym zabiegom. Na trwałe zmieniają swój naturalny wygląd. Dlaczego młodzi ludzie powiększają sobie usta, dokonują operacji plastycznych nosa i wielu innych? Jeśli powodem jest upodobnienie się do osoby, którą uważa się za idealną  to zadajmy pytanie  czy warto?. Czy warto zmieniać samego siebie tylko dlatego, że chcemy mieć usta takie jak ma ktoś inny, bo zwyczajnie się nam podobają? Często chcemy mieć coś czego nie mamy, popadamy w kompleksy i widzimy w sobie wady. Jeśli jednak jesteśmy w stanie żyć z naszymi wadami i nie są one utrudnieniem w codziennym życiu to nie należy decydować się na drastyczne zmiany. Gdyby ludzie poddawali się licznym operacjom według jakiegoś wzoru, który byłby powszechnie uważany za idealny to wszyscy byliby tacy sami. Uważam, że powinniśmy pracować nad sobą, jeśli coś nam się w sobie nie podoba. Nie powinniśmy jednak zmieniać swojego naturalnego oblicza. Możemy podkreślać swoje naturalne piękno. Dokonywać zmian poprzez wysiłek i zaangażowanie.

Wiele osób narzeka na swoją sylwetkę. Można przecież nad nią popracować. Trzeba tylko zacząć zmieniać nawyki żywieniowe na bardziej zdrowe i dołączyć do tego aktywność fizyczną. Zmiany w sylwetce i z korzyścią dla zdrowia. Makijażem też możemy zmienić nasz wizerunek, dokonać małej metamorfozy, podkreślić atuty. W przypadku włosów też jest wiele możliwości. Jest dużo sposobów na to, by wyglądać jak najlepiej, ale bez trwałej zmiany swojego naturalnego oblicza. Warto więc pamiętać, że każdy z nas jest wyjątkowy, niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju.
Na stronie Rabble znajdziecie wiele kodów promocyjnych do różnych sklepów, np. do Douglas. Zachęcam więc do sprawdzenia ich oferty, może znajdziecie kod, który wam się przyda.

57 komentarzy:

  1. Mądry post, w tym czasach co druga dziewczyna jest taka sama, bo prawie wszystkie chcą byc idealne- a gdzie tu naturalność, osobowość, i prawdziwe ja ? świetnie napisane.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic post! Very inspiring!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, a ja na Instagramie widzę praktycznie same klony. Jestem ciekawa, czy ta moda kiedyś minie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, mimo że tak naprawdę też chciałabym pozbyć się mojego obecnego nosa i zmienić go na inny, to nigdy nie poddam się żadnej operacji. W zasadzie to lubię siebie taką jaką jestem i nie mam też zamiaru wyglądać jak "wszystkie laski" na instagramie.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, chyba każdemu czasem coś nie pasuje w jego wyglądzie, ale po co od razu decydować się na jakieś drastyczne zmiany ? Każdy jest piękny na swój sposób i te nasze małe niedoskonałości odróżniają nas od innych. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądry post chociaż coraz częsciej mam wrażenie że w naszych czasach oryginalność już nie istnieje większość nastolatek wygląda dokładnie tak samo

    Obserwuje :*
    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post!
    Obserwuje :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam pisać na ten temat 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku, świetny post!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz całkowitą racje, zawsze możemy poprawić coś w swoim wyglądnie, ale zachowując swoje naturalne względy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny , prawdziwy wpis , ale cóż możemy zrobić kiedy nasze społeczeństwo ogarnęła Makdonaldyzacja:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam nic przeciwko przeróżnym zabiegom, jeżeli były one delikatne i z umiarem, jednak trzeba przyznać, że coraz więcej pojawia się dziewczyn wyglądających niemal identycznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mądrze napisany post. Niestety większa część osób stara upodabniać się do ogółu, dodatkowo zabijając oryginalność innych poszczególnych jednostek, co jest nieco przykre.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzieś czytałam już podobny wpis

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda. Najgorsze są te zdjęcia na Facebooku czy instagramie. Wszędzie ta sama mina, czy styl ubierania... Malo kto pokusi się o oryginalność...

    Dodałam do obserwowanych
    granivera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Let me know if you want because i want it too :) Leave a comment on my blog and I'll follow you directly, don't forget to follow mine
    xoxo, Sylvi Gautama ❤
    SYLVI SAYS HELLO | NEW POST | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zabiegu na usta nie potrzebuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety ale teraz media społecznościowe promują glonojady i karykatury kobiet i przez to naturalne dziewczyny popadają w kompleksy ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma ludzi idealnych. Ideały nie istnieją. Najlepiej być najlepszą wersją siebie.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś tak jest, że nigdy nam nic nie pasuje i wszystko chcemy zmienić, zamiast doceniać to co mamy. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Można wiele w życiu zmieniać, na prawdę. Jednak trzeba się też kochać takim jakim się jest! :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. zamiast ciągle narzekać, najlepiej wziąć się za siebie :) możemy praktycznie wszystko, jeśli chcemy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic ani nikt nie jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybierasz się na studia?
    Zapraszam na mojego bloga! Sprawdź -> https://idena-studia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Również zaciekawił mnie ten temat i sama coś o nim napisałam. Na szczęście jestem posiadaczką pełnych ust, ale czasami zastanawiam się dlaczego młode dziewczyny tak bardzo ingerują w swój wygląd. Chyba większość z nas ma albo miało jakieś kompleksy i sztuką jest to w sobie zmienić albo zaakceptować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama prawda!
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ideał nie istnieje i warto akceptować siebie takim jakim się jest.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ideały są przereklamowane, lepiej jest być sobą. Ja kiedyś narzekałam na to, że mam za wielkie usta, ale zakceptowałam to, podobają mi się takie jakie są i nie chcę ich zmieniać :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post

    http://www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz całkowita rację, nie bez powodu urodziłiśmy się z takimi rysami twarzy, a nie innymi. Wystarczy siebie zaakceptować!

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasami można coś poprawić w małym stopniu , ale większość dziewczyn przesadza i nie widzi umiaru :)
    Zapraszam do mnie madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli chodzi o moje zdanie na ten temat, to każdy powinien robić to co chce :) Jesli komuś podobają się powiękoszne usta to czemu ich nie zrobić, właśnie w tym momencie chcemy pokazać prawdziwą siebie, bo nie boimy się, że ktoś będzie nas negował. Podoba mi się to to więc to zmienie żeby czuć się dobrze. wolę naturalność będę naturalna, to jest nasze prawo do wyboru jakimi chcemy być nawet jeśli idziemy w ślady kogoś innego. ;)
    Zmieniajmy swój wygląd jak chcemy, ale pracujmy nad swoim charakterem, bo to on powinniem nas odróżniać od innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dokładnie, czasami wystarczy po prostu nad sobą popracować, nauczyć się podkreślać nasze piękno, niż iść od razu ''pod nóż'' żeby siebie zaakceptować.

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety w dzisiejszych czasach wiele młodych dziewczyn dąży do tego, żeby wyglądać.. tak samo jak inne? Może to tylko moje spostrzeżenie, ale uważam, że wszelka oryginalność i "inność" zanika.

    Przy okazji zapraszam Cię do udziału w konkursie - dzisiaj ostatni dzień przyjmowania zgłoszeń! :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Najbardziej nie lubię takich ludzi co wiecznie na coś narzekają a nic z tym nie robią OK perfekcja nie istnieje, ale zawsze możemy sprawić by było lepiej ;)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  36. moim zdaniem we wszystkim należy zachować umiar. Drobne poprawki własnego wizerunku są w porządku, ale popadanie w skrajności zawsze się źle kończy...

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się z Tobą w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Również jestem ambasadorką Rabble.
    Ja jestem w stanie stwierdzić, że teraz nieperfekcja jest ideałem.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. W tych czasach niestety zbyt często próbujemy udawać kogoś kim nie jesteśmy lub osądzać innych tylko po wyglądzie.Często zapominamy,że prawdziwe piękno jest w środku nas, dążymy do wykreowanych przez media ,,ideałów"często wielkim kosztem.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bądźmy sobą, bez względu na wszystko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Na swój sposób każdy z nas jest idealny ;) Idealny w byciu sobą, to nam wychodzi najlepiej, więc po co z tego rezygnować na rzecz wtopienia się w tłum? ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Get new ideas for Long Hairstyles for Round Faces and you want more fashion styles
    ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post! :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Mamy wolny kraj (cieszmy się puki jest jeszcze wolny :D ) więc sprawy wyglądu też powinny być wolnym wyborem każdego :) Każdy powinien mieć prawo do cieszenia się z swojego wyglądu, nawet jeśli wiąże się to z inwestycją :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobrze się czytało ten wpis, dużo w nim prawdy.
    Zapraszam do moich czterech ścian http://nalalands.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przydatny wpis. Zgadzam się z Tobą.
    http://rozowerekawiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Beautiful your blog
    If you want to subscribe to my
    recensionismart.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  48. Prawda, bardzo dobrze powiedziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Your Post So Nice And Giveing Nice Information. You Want Personal Care and Beauty Products in Cheap Price click this website
    Alpinecart

    OdpowiedzUsuń