2 sie 2017

"FOLLOW ME"

Powiem szczerze, że pisanie wpisów na bloga nie przychodzi mi łatwo, ale to lubię. Lubię dla was pisać, chociaż wiem, że czasem może brakować logiki i spójności w dobranych przeze mnie słowach. Bardziej od pisania lubię jednak pracować nad zdjęciami. Często przeglądając róże blogi, zastanawiam się, gdzie są takie piękne miejsca? Tu gdzie mieszkam, nie znalazłam jeszcze takich, które mógłby mnie w zupełności zachwycić. Zdjęcia robię wraz z moimi przyjaciółkami, przeważnie w miejscach publicznych. Prawie za każdym razem zwracamy uwagę innych ludzi. Spotkałam się z pozytywnymi, jak i negatywnymi reakcjami odnośnie naszych sesji zdjęciowych. Często krępuje mnie robienie zdjęć w miejscach, w których widzą mnie inni. Zastanawiam się więc, gdzie wy robicie zdjęcia? Chętnie przeczytałabym wasze komentarze na ten temat.
kurtka- house | bluzka- click | spódnica- click | buty- sklep lokalny | bransoletka- prezent 

90 komentarzy:

  1. kurtki jeansoweto jes tto co lubię u kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się połączenie kurtki i spódnicy! wygląda to bosko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice outfit!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) Mnie też to krępuje, ale ja przeważnie robię sobie czasami takie sesje zdjęciowe tylko na ig :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też robię zdjęcia w miejscach publicznych, ale staram się wybierać takie momenty, kiedy jest jak najmniej ludzi oraz miejsca mniej uczęszczane, bo trochę mnie krępuje jak ktoś się na mnie patrzy podczas robienia zdjęć. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana pięknie wyglądasz, pomagam - 21,99$, 17,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem zachwycona tą ścianą - jest boska i idealna do zdjęć niestety mi powoli zaczynają się kończyć miejsca do zdjęć, u mnie zazwyczaj też są to miejsca publiczne i ludzie reagują na to różnie mam pewną historię.
    Robiąc zdjęcia na chodniku po prostu na nim usiadłam i zatrzymał się samochód i kierowca wręcz na mnie wrzeszczał czy nie mam gdzie siedzieć - wydało mi się to serio śmieszne ponieważ nikt tam nie szedł ani nic i co mu do tego że siedzę na chodniku , czy robię komuś coś siedząc na nim
    Pięknie wyglądasz <3!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice and cool outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/07/30/holidays-in-tuscany-the-apartment/

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie obecność ludzi zawsze krępuje, dlatego staram się wybierać puste miejsca ;) ładne zdjęcia, piękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie już co raz mniej krępuje obecność innych gdy robię zdjęcia, ale i tak wybieram momenty kiedy jest ich mniej.
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak to prawda, strasznie krępujące jest robienie zdjęć przy ludziach. Staram się szukać miejsc, gdzie jest ich po prostu najmniej, nawet nie zależy mi na jakimś super tle, byle tylko nie był to ciągle mój ogród, haha :D
    Mi się właśnie bardzo podoba te tło na twoich zdjęciach :)
    Spodobała mi się ta kurtka jeansowa ;)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też często mam problem ze znalezieniem jakiś ciekawych miejsc na sesje, zwłaszcza, że też nie za bardzo lubię, gdy obok jest zbyt duża publiczność. Z drugiej strony czasem warto wykrzesać z siebie trochę odwagi. Ja najbardziej lubię robić zdjęcia, gdy jestem gdzieś za granicą. Wtedy mam gdzieś tłumy turystów, którzy też wszystko fotografują i też nie mam problemu, by znaleźć jakieś ciekawe, odludne miejsce :)
    malinowynotes-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Cierpię na ten sam problem. W mojej małej mieścinie ciężko o fajne miejsca. Piękny blog, zostaję na dłużej!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia :) U nas niestety nie ma miejsc, gdzie moglibysmy chodzić na sesję. Marze o tym, aby przeprowadzić się pewnego dnia do miasta :) Buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. I like the cool jeans jacket look!
    Thank you for your kind words on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna kurtka!:) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako fotograf robię zdjęcia wszędzie, niezależnie od tego czy jest to miejsce publiczne czy też mniej znane. Jednak dużą uwagę najpierw skupiam na rozluźnienie napięcia z modelką, wtedy ona nie zwraca uwagi na ludzi, bo zupełnie o nic zapomina :D

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że znajdziesz jakieś ciekawe miejsca na sesje, gdzie nie będziesz musiała zmagać się ze spojrzeniami innych. Jeśli chodzi o te zdjęcia to tło naprawdę fajnie zgrało się ze stylizacją, bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam!

    https://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. симпатичный образ ))

    https://evgenijamir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa stylizacja, bardzo mi się podoba ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja :) Mnie też krępują takie sytuacje, kiedy inni ludzie się przyglądają. Ja z przyjaciółkami staramy się robić sesje w opuszczonych miejscach, gdzie nikogo nie ma :) Najczęściej to w domu :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, bardzo spodobała mi sie Twoja kurtka.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz. bardzo ciekawa stylizacja, świetna kurtka!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja robię zdjęcia dosłownie wszędzie! Staram się żeby tło na zdjęciach było interesujące i ładne, nie przejmuję się ludźmi, którzy obserwują mnie podczas zdjęć :) po prostu robię swoje. Raz nawet miałam zdjęcia blisko kościoła i ksiądz widział moją sesję haha
    Mój blog <3
    Mój instagram<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna całośc jest Ci rewelacyjnie :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. You look amazing. Style is wonderful. Like it a lot.

    Visit me, Gothic

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurteczka jest cudowna! A całej stylizacji wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zdjęcia robię z moim chłopakiem. Jestem dość nieśmiałą osobą i też nie lubię jak ktoś się na mnie popatrzy. Zwykle wybieram ustronne miejsca lub fajne jednokolorowe ściany :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja ;)
    Mnie też krępuje kiedy ludzie się patrzą podczas robienia zdjęć :(
    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    https://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna kurtka i spódnica:) super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze Ci powiem, że mnie obecność ludzi nie krempuje :p A co do tych ładnych miejsc to u mnie też nie ma szału :( Świetna stylizacja :*
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/tiulowa-sukienka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. Robienie zdjęć w miejscach publicznych zawsze mnie krępuje. Jeansowa kurtka jest super! Cała stylizacja świetnie do siebie pasuje! Odwdzięczam się za obserwację :)
    Pozdrawiam,
    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja !! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mieszkam na wsi, więc u mnie nie ma miejsc publicznych :D Mam park, mam rzekę z małym wodospadem, mam jezioro, różne uliczki- zawsze znajdę jakieś miejsce do zdjęć. Robienie sobie zdjęcia w miejscu pełnym ludzi nie przeszkadza mi, nawet jak inni patrzą. :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. strasznie krępuje mnie robienie zdjęć w miejscach publicznych, dlatego zawsze szukam odludnych :D pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta spódnica wygląda fajnie w tym zestawieniu jednak sama w sobie nie zachwyca - nie wiem może to ta długość albo przy gumce czegoś jej brakuje. Jednak Ty obroniłaś ją genialnie. Jestem zachwycona :)
    Ja mieszkam na wsi i to bardzo małej, bo jest tylko ulica i łąki :D Ale wybieram się do najbliższej większej wioski i tam korzystam z uroków natury, albo robię zdjęcia w moim i chłopaka ogrodzie :D Jednak zdaję sobie sprawę że na czasie są zdecydowanie takie zdjęcia z miastem w tle i ja z moja skromną natura nigdy się nie wybije :D Czasami korzystam z fajnej ściany i chyba to jest rozwiązanie jeśli chce się mieć zdjęcia "Street style":)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczna kurtka! Pięknie wyglądasz :*
    Co do zdjęć również krępuję się w miejscach publicznych, dlatego staram się robić zdjęcia o takiej porze, kiedy ludzi jest najmniej albo w pustych miejscach :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  39. great casual look!
    Have a nice day,
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna sesja, świetna stylizacja - całość robi wrażenie ♥
    Osobiście wiem o czym piszesz, gdziekolwiek człowiek nie pojawi się z aparatem tam zwróci uwagę innych. Obłęd! Uważam jednak, że nie powinnaś krępować się pozowaniem w miejscach publicznych... w końcu to nic złego - jak sama nazwa wskazuje te miejsca są dla wszystkich! :D Poza tym, jesteś PRZEpiękna, a jeśli ktoś sądzi inaczej to jego problem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Stylizacja totalnie w moim stylu! Mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Buziaki dziękuje kochana za odwiedziny wyjeżdżam na urlop jeśli nie odpowiem na twój kolejny komentarz nadrobię jak wrócę:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  43. You look great, love your jacket ! :-) xx

    https://katycolorfulfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja kiedyś miałam z tym problem, ale juz mi przeszedl i nie zwracam wgl uwagi na innych ludzi :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Amazing outfit! Love your jacket!

    http://marylyl.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurtka i ta spódnica wyglądają extra!

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie w mieście też nie ma ciekawych miejsc do zdjęć, dlatego wkrótce mam zamiar odwiedzić inne miasta, w których zrobię zdjęcia :) Świetne zdjęcia i super stylizacja
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Lovely outfit

    http://www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Great pictures. Beautiful jacket.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  50. swietne zdjecia! ta kurteczka jest boska!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/little-hollywood.html

    OdpowiedzUsuń
  51. great post!
    What you think about follow each other? Follow me and I follow you :)
    Please, follow both accounts. I'll add you from two accounts )

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna spódnica!
    Również zwracam na innych blogach uwagę na miejsca, w ktorych robią zdjęcia.
    Ja jeżdżę czasem w okolice mojego miasta, głownie na wsie i tam szukam :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Znam ten problem jak się wszyscy patrzą :P No ale niestety wszyscy są jak zwykle ciekawscy. Powiem Ci że mnie to nie krępuje jak jest bardzo dużo ludzi np. w centrum Wrocławia gdy robię zdjęcia. Gorzej jest jak tych ludzi jest garstka, wtedy się czuje tak mierzona wzrokiem itp. Gdy chccę uniknąć ludzi to chodzę na pole ( np. w kukurydzy ostatnio robiłam zdjęcia (polecam :p )), na garaże, a jeśli chcę wybrać inne miejsce to wybieram się najlepiej w niedziele z rana ( 9-11) gdzie ludzie jeszcze śpią, czy są w kościele-wtedy są pustki w moim małym miescie :D
    https://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Sądzę, że zamiast miejsca powinnaś zmienić swoje nastawienie :) I wiem - łatwo mi to mówić, ale serio warto się przełamywać! Z każdą kolejną sesją będzie coraz lepiej tylko jeśli podejdziesz do tego z pozytywnym nastawieniem. A ludziom zawsze coś się będzie nie podobać i to już ich problem. Nie trać czasu i nerwów na narzekające osoby, a rób swoje i bądź w tym jak najlepsza ;) Dodatkowo robienie sesji w miejscach publicznych daje szansę na zainteresowanie się Tobą przez jakiegoś fotografa, a co za tym idzie - zaproszenie Cię do sesji :)
    Nie widać po Tobie skrępowania, wyszłaś super!

    OdpowiedzUsuń
  55. mam to samo, też mam problem ze zdjęciami jak widzą mnie inni

    OdpowiedzUsuń
  56. kurteczka cudo! <3 Piekne zdjęcia
    👯 czynnikipierwsze.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudnie wyglądzasz *.* i osobiście kurtka dżinsowa bardzo przypadła mi do gustu. *.*

    Zapraszam: https://wikka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. też sie zawsze zastanawiam skąd dziewczyny wynajdują takie śliczne miejsca na zdjecia <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  59. Wyglądasz świetnie! Mnie samą niespecjalnie krępują spojrzenia ludzi, chyba już do tego przywykłam. Osobiście lubię robić zdjęcia na tle kolorowych ścian, garaży odpowiednio dopasowanych do stylizacji - zawsze wychodzi efektownie!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. jak Ty ładnie wyglądasz! mega!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  61. Wyglądasz cudownie! Zazwyczaj zdjęcia robię w miejscach, gdzie za wiele ludzi nie ma. :)

    magdalenblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ślicznie wyglądasz w tej kurtce

    OdpowiedzUsuń
  63. Tak bardzo podoba mi się twoja stylizacja aww
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Odważna stylizacja :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetnie wyglądasz 😘
    Mnie również trochę krępuje obecność innych gdy robię zdjęcia ale staram się tym nie przejmować ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ładne zdjęcia, a kurtka jest świetna!
    Ja też często robię zdjęcia w miejscach publicznych i już mnie to nie stresuje, staram się po prostu nie zwracać uwagi na ludzi. Za to wiem, że na początku to strasznie krępuje.
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo fajne zdjęcia! Świetna stylizacja :)
    Pamiętam, że jak kiedyś bawiłam się w modelkę i chodziłam na zdjęcia z różnymi fotografami zwykle w miejsca publiczne to też trochę mnie krępowała obecność przechodniów, którzy różnie reagowali. Kiedyś jak miałam beauty makijaż to chcieli sobie ze mną robić zdjęcia :) także chyba trzeba po prostu przezwyciężyć swoje odczucia i przestać się przejmować tym co inni sobie pomyślą i robić swoje :)
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja ostatnio zdjęcia robiłam na weselu :D Tak była piękna okolica, więc mówię muszę cyknąć fotki :D
    Zazwyczaj znajduję takie miejsca, które są wyjątkowe i trafiam, że mało ludzi tam chodzi :)
    Piękna stylizacja, buziakii :* :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  69. Ai adorei o look
    segui 1154
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Summer Sammydress
    Summer Zaful
    Tem post novos todos os dias

    OdpowiedzUsuń
  70. W sprawie robienia zdjec zawsze strasznie sie pesze wiec wybieram miejsca takie gdzie spotkanie kogos jest malo prawdopodobne. Pare razy spotkalam sie tez z glupimi komentarzami dlatego jednak stawiam na zdjecia w domu badz w miejscach gdzie nikt mi sie nie bedzie krecil :D
    Przesliczna kurteczka!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  71. Szczerze? Jakoś udało mi się przezwyciężyć strach przed robieniem zdjęć w miejscu publicznym :) Żyjemy w takich czasach, że niezrobienie zdjęcia staje się dziwniejsze niż jego zrobienie :D Jak widzę ładne miejsce, a czuję się na siłach (czyt. wyglądam znośnie) od razu proszę znajomego, żeby zrobił mi zdjęcie.
    Serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga, dopiero zaczynam: anniesliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. A very interesting post !!! Thank you for your comment on my blog!!! 👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  73. Super zdjęcia 😍 Masz do tego talent 🙈
    Ja dopiero rozpoczynam przygodę z blogiem, zapraszam lepeony.blogspot.com 😇

    OdpowiedzUsuń
  74. Wspaniałe zdjęcia, wyglądasz olśniewająco!
    Kurteczka mnie zachwyciła ♥
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne jest ta kurtka!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
  76. Uważam, że najważniejsze, aby przezwyciężyć swoje obawy i nie przejmować się tym, co pomyślą inni ;)
    Zdjęcia i stylizacja mega, ta kurtka jest wspaniała! :)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie przejmuj się innymi ludźmi, oni zawsze będą się gapić. A miejsca do zdjęć można znaleźć wszędzie. Wystarczy wyjść na zewnątrz i rozejrzeć się dookoła. ❤

    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Super zdjęcia i świetna stylizacja!
    Cóż, ja moje zdjęcia wykonuję w swoim mieście, gdzie tylko znajdę jakieś dobre miejsce.
    Mnie również bardzo krępują osoby otaczająca, a szczególnie jak jeszcze zwrócą uwagę na wykonywaną sesje. Wtedy przeważnie muszę przestać pozować i czekam, aż przejdą. Na szczęście już coraz bardziej jest mi to obojętne, a przed obiektywem czuję się coraz pewniej i dlatego przestaje się krępować powoli.
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  79. Great outfit and photos! I love your denim jacket so much!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja najczęściej wybieram miejsca w plenerze, gdzie raczej nie ma nikogo haha
    Ładna stylizacja😋
    lifestyle-byanne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękne zdjęcia i ciekawa stylizacja:) ja właśnie nigdy nie mogę się zebrać do napisania posta a gdy to już zrobię to pisze jak w transie i czuje się źle gdy mam za mało tekstu w poście:/

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękne zdjęcia i stylizacja oszałamiająca!

    OdpowiedzUsuń
  83. Też nie lubie robić jak jest pełno ludzi ;) ładne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń