17 cze 2017

URODZINY ZAFUL

Dzisiejszy post jest poświęcony stronie internetowej zaful.com. Zaczęło się od tego, że napisała do mnie przedstawicielka tego przedsiębiorstwa z propozycją współpracy. Zgodziłam się i od tamtej pory współpracuje z moją opiekunką”. Kontakt jest bardzo dobry, zawsze dostaje odpowiedź na każde moje pytanie. Dlatego też nasza współpraca jest owocna. Myślę, że sklepu nie muszę przedstawiać, jest rozpoznawany przez wiele osób w sferze blogowej. Moim zdaniem jest to jedna z lepszych firm oferujących współprace. Mają szeroką ofertę, wiele pięknych ubrań i dodatków, jak np. floral party dress. Za każdym razem, kiedy przeglądam ich sklep podoba mi się mnóstwo rzeczy. Jestem zadowolona niemal z każdego zamówienia, chyba że zamówię zły rozmiar ubrań bądź butów, ale to już inna kwestia. Od niedawna zaful obchodzi swoją trzecią rocznicę, mają więc dla was sporo ciekawych ofert. Myślę, że warto zajrzeć na ich stronę i dowiedzieć się więcej. Jeśli już tam będziecie to mam dla was kod rabatowy na 10% zniżki (ANNELIZF).
Pokażę wam również rzeczy, które niedawno otrzymałam. Zamówiłam dwie pary szortów, dwie bluzeczki, spódnicę i dwie pary okularów. Wszystkie rzeczy wyglądały świetnie na stronie sklepu, jak i w rzeczywistości. Myślę, że za jakiś czas stworzę z tymi ubraniami konkretne stylizacje. 
CLICK   CLICK   CLICK | | CLICK  CLICK  CLICK

Kolejną niespodzianką jest konkurs organizowany na blogu zaful, o którym dowiecie się na stronie Anniversary Giveaway
Konkurs odbywa się na blogu zaful - KLIK
Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy zaobserwować zaful na YouTube Instagramie
Kliknąć wybrane zdjęcie, które znajduje się na blogu zaful.
Wrócić do artykułu na blogu zaful, pozostawić komentarz z odpowiedzią, w którym wydarzeniu bierzesz udział, swój nick z zaful oraz @aleksisaliss

Do wygrania wspaniałe nagrody. Zachęcam więc do wzięcia udziału w konkursie.

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne rzeczy ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. awesome! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post and photos really liked 
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back)
    wdresscode.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te rzeczy. Fajnie że napisałaś post o swoich odczuciach co do tej stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie przed chwilą przeglądałam asortyment sklepu i faktycznie mają świetne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne spodenki.
    Zaful ma świetne rzeczy.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie świetne rzeczy <3!

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szorty genialne:) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne ubrania na lato ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. awwww.... cute stuff, good luck with the giveaway!!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/grace_njio @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  11. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię ten sklep :) białe spodenki z wyszywanymi kwiatami są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ubranka :) Białe spodenki najlepsze <3 W linki kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń