29 cze 2017

RECENZJA KOSMETYKÓW MARKI HEROME

Jakiś czas temu dostałam propozycje przetestowania kosmetyków, które są dostępne na stronie sklepu Bodyland (http://www.bodyland.pl/). Dzisiaj więc kilka słów o produktach marki Herome. Artykuły tej marki przeznaczone są do pielęgnacji dłoni, paznokci oraz skórek. Dłonie również są wizytówką każdej kobiety dlatego chcemy, aby były piękne i zadbane. Pomocne w pielęgnacji będą  produkty, o których jest dzisiejszy wpis.

ODŻYWKA DO SKÓREK PAZNOKCI
Opis produktu:
Herome Wonderpen Remedy to odżywczy pisak do skórek paznokci- zdrowe skórki w 7 dni.
Produkt ma działanie odżywcze i regeneracyjne. W składzie znajdują się: olejek migdałowy i sezamowy, jojoba, masło Shea, aloes i witamina E. Pisak stymuluje paznokcie do wzrostu oraz przywraca nawilżenie suchym skórkom. Pojemność 2,5 g. 

Użycie:
Należy stosować na noc codziennie przez 7 dni. 
Moja opinia:
Produkt zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Jestem zadowolona z korzyści jakie otrzymałam podczas jego stosowania. Używałam tego produktu zgodnie z zaleceniami, już po pierwszych kilku aplikacjach dostrzegłam rezultaty. Powiem szczerze, że wcześniej nie dbałam odpowiednio o skórki, dlatego też były suche i twarde. Odżywka sprawiła, że stały się miękkie, nawilżone i odżywione, przez co wyglądają o wiele lepiej. Wielkim plusem jest łatwa aplikacja poprzez pędzelek. Szybko i równomiernie można rozprowadzić produkt. Opakowanie jest mocne i trwałe. Jedyny minus według mnie to zapach, jest on jednak słabo wyczuwalny. Odżywka spełniła moje wymagania, jest godna polecenia. Nabyć ją możecie w sklepie Bodyland.pl, bezpośrednio klikając w link (Herome Wonderpen Remedy).

PEELING DO DŁONI
Opis produktu:
Herome One Minute Manicure to naturalny peeling oparty na morskiej soli, nawilżających olejkach (migdałowym i jojoba) oraz olejkach esencjonalnych. Produkt jest bogaty w witaminy A, C i E. Peeling ma działanie wygładzające i odżywcze. Świetnie wpływa zarówno na skórę dłoni, paznokcie, jak i skórki. W składzie kosmetyku znajduje się olej z rokietnika, który ma właściwości rewitalizujące i bogaty jest w przeciwutleniacze. Produkt przyjemnie pachnie orzeźwiającym połączeniem cytryny i pomarańczy. Pojemność 120 ml. 

Użycie:
Przed użyciem wstrząśnij. Zmocz dłonie, niewielką ilość peelingu wmasuj ruchami okrężnymi. Następnie spłucz dłonie ciepłą wodą i osusz.
Moja opinia: 
Peeling ma piękny cytrusowy zapach, co sprawia że przyjemnie się go używa. Stosuje go trzy razy w tygodniu. Podczas testów zauważyłam, że eliminuje martwy naskórek. Moja skóra na dłoniach stała się miękka, delikatna i lekko nawilżona. Opakowanie posiada mały otwór, dzięki któremu wykorzystamy odpowiednią ilość produktu, nie wylejemy go za dużo. Myślę, że taki kosmetyk to dobre rozwiązanie dla suchych i szorstkich dłoni. Produkt znajdziecie na stronie sklepu, tutaj macie link (Herome One Minute Manicure).

Jestem ciekawa czy znacie te produkty i co o nich sądzicie, chętnie poczytam wasze komentarze. Jeśli jesteście zainteresowani kosmetykami do pielęgnacji dłoni, skórek i paznokci to myślę, że warto zapoznać się z całą ofertą marki Herome. Wkrótce na blogu pojawi się kolejny post, w którym będę pisała o odżywce do paznokci. 

77 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o takich kosmetykach i w sumie nic dziwnego - nie jestem specjalistką od kosmetyków :P Nie mogę się zgodzić co do Twojego stwierdzenia - moim zdaniem wizytówką kobiety jest ona cała, zarówno ciało jak i zachowanie. Słyszałaś może o olejku rycynowym? Również świetnie nawilża skórki i wzmacnia paznokcie. Zaintrygował mnie ten peeling do rąk. Od środków czyszczących i innych rzeczy moje ręce są strasznie suche. Nie pomaga im żaden krem. Myślisz, że peeling je trochę przywróci do życia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, kobieta reprezentuje siebie poprzez wygląd, jak i zachowanie tworząc swoją własną wizytówkę. Dzisiaj chciałam się jednak skupić na dłoniach, ponieważ post jest o kosmetykach przeznaczonych do tej części ciała. Dłonie nie są jedyną wizytówką, ale również nią są. Olejek rycynowy jest mi bliski, jeśli chodzi o rzęsy. Chętnie wypróbuję go na skórkach, wcześniej o tym nie słyszałam. Jeśli chodzi o peeling to nie jestem pewna czy w pojedynkę poradzi sobie z bardzo suchą skórą. Jest on jednak dobry na usunięcie martwego naskórka co na pewno spowoduje, że ręce staną się gładsze. Ponoć najlepiej nawilżające kremy do rąk to te z gliceryną. :)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o suche dłonie, ja też się zmagam z suchością dłoni i nic mi nie pomogło tak jak maść z witaminą A kupiona w aptece za niecałe 3zł. Zbawienna również na suche partie ciała.

      Usuń
  2. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale zaciekawiły mnie one :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie bardzo się prezentują, nie miałam nigdy okazji ich spotkać w rl :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się prezentują :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy o takim produkcie, choć przydałby mi się na skórki. Świetne produkty.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywka bardzo przydałaby się moim paznokciom, lecz niestety mam do takich słabą i po trzech dniach zapominam o stosowaniu ;) Pozdrawiam
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że zaciekawiły mnie te produkty ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytrusowy zapach - uwielbiam! Zachęciłaś mnie do kupna tego produktu, bo o dłonie lubię szczególnie dbać.
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post! Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej matki kojarzę tylko odżywkę do paznokci (taką w białym opakowaniu), ktoś kiedyś mi ją polecił. Tych produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam styczności z tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o nich, ale przynajmniej teraz już je będę kojarzyć :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze w takiej postaci odżywki do skórek nie wdzałam, chętnie by prztuliła hihi :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie słyszałam o tych kosmetykach,ale z chęcią bym je wyprobowala :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie slyszałam o tej firmie, bardzo ciekawe prodkty

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam ich, ale z nawilżeniem i gładkościa dłoni nie mam problemu :) wydają się całkiem interesujące -zwłaszcza ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tych kosmetykach być może kiedyś wypróbuję np.peeling.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze słyszę o tej marce ;) Ale oba produkty wydają się być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing! Have an awesome weekend.


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie słyszałam o tej marce. Te produkty prezentują się świetnie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam pojęcia, że taka marka istnieje. Fajnie, że jest ten post.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://przystanekszczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam, że rzadko spotykam się z recenzjami artykułów do tej części ciała, a produkt do skórek mnie zainteresował
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kilka produktów tej marki i fajnie się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Łooo, pierwsze słyszę o takiej marce ale kiedyś może przetestuje.
    Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga! VAYNV

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten peeling wygląda fajnie :)

    Dodaje Twój blog do subskrypcji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, ani o tej firmie, więc super, że dodałaś taki post!

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje paznokcie są strasznie osłabione, więc pewnie by się im coś takiego przydało :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda dość ciekawie :>

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz słysze o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze u÷ywam peelingu do twarzy i do ciała...Muszę wypróbować z tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne kosmetyki. Nie miałam okazji żadnego przetestować.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie słyszałam o tych produktach, ale muszę je koniecznie wypróbować. Moje skórki potrzebują nawilżenia i tak samo jak Twoje są twarde i suche :(
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe produkty ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam tej marki :) Dziękuję za recenzje, mogę teraz nieco sobie wyrobić o nich zdanie. Prezentują się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  37. Interesujące produkty - ja jestem zbyt leniwa no i tak czy siak praca mi niszczy paznokcie cały czas, ale moja mama byłaby zachwycona takimi produktami ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dłonie grają ważną rolę w naszym wyglądzie zewnętrznym, dlatego trzeba o nie dbać ;) ten peeling wydaje się być bardzo ciekawy.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, jednakże wydaje się być ciekawa i warta uwagi :)

    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  41. pierwszy raz slysze o tej marce, jednakze jak widac, maja ciekawy asortyment :)

    nowy post
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam tych kosmetyków ale wyglądają interesująco:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy nie miałam nic z tych kosmetyków ale zaciekawiły mnie po przeczytaniu twojej recenzji :)
    http://princessgaba.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne kosmetyki ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. this sounds super interesting ! very nice review !

    thanks <3

    OOTD NEW POST

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  46. Amazing post dear! The products seem really nice :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  47. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. nie słyszałam o tych kosmetykach nigdy! Udanych wakacji!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  49. This one minute manicure looks fabulous! My nails need help desperately. Thanks for sharing.

    http://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale z chęcią przetestuję ten odżywczy pisak do skórek i paznokci:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Amazing post! Everything looks great!

    Mihaailo | mihaailo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam odżywkę do panzokci tej marki i niesttey siękończy :(

    OdpowiedzUsuń
  53. Peeling wydaje się bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Pierwszy raz słyszę o kosmetykach tej marki, ale wydają się ciekawe.

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  55. moim zdaniem peelingi do dłoni to kompletnie nieporozumienie... jak wykonuję zwykły peeling ciała, to siłą rzeczy dłonie też się jemu poddają :D po co więc coś specjalnie kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie znałam tych konkretnie, ale miałam przyjemność stosować produkty do paznokci. Odżywkę, spray przyspieszający wyschnięcie paznokci oraz korektor do paznokci i sprawdziły się fenomenalnie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  57. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten peeling do dłoni bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Amazing post dear, I like it a lot :)
    I'm following you, how about to visit my blog and follow me back, I would be glad? ^_^
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Products looks great. Nice post.

    OdpowiedzUsuń
  61. Nono.. prezentuje się rewelacyjnie :) słyszałam trochę o marce.

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. This post is interesting. Thank you.

    http://kira-gebbels.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie znam tej marki. Muszę się jej bliżej przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie znam tej marki, ale chetnie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  65. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  66. do skórek używam zestawu spa semilaca ale ten peeling brzmi kusząco :P

    OdpowiedzUsuń