1 maj 2017

CO JEST W MOJEJ TORBIE?

Dzisiaj nieco luźniejszy post. Ostatnio trafiłam na blog, na którym była mowa o wnętrzu torebki, jej zawartości. Tego typu postów na blogach i filmików na YouTube jest bardzo dużo. Pomyślałam, że i ja mogę zrobić taki wpis. Jeśli macie więc ochotę dowiedzieć się o moich codziennych niezbędnikach umieszczanych w torbie, którą ze sobą zabieram, zapraszam do dalszego czytania. W mojej torebce znajduje się dość sporo rzeczy, dlatego musi być ona duża i pojemna. Aktualnie nie mam swojej ulubionej. Obecnie używam tej, którą zamówiłam (tutaj) na stronie TwinkleDeals. Przejdźmy do sedna tego wpisu. 
Co jest w mojej torbie?

KOSMETYKI 
Większość kobiet posiada w swojej torbie kosmetyki. Zabieramy te najbardziej niezbędne dla nas. W swojej torbie mam korektor i puder marki Rimmel. Jeśli chodzi o korektor to jestem w fazie testów, a puder jest moim ulubieńcem, kolejne opakowanie w użyciu. Dodatkowo noszę balsam do ust eos, większości pewnie dobrze znany oraz ulubioną szminkę. Ponadto oczywiście perfumy. Ostatnio używam East Coast Club Tom Tailor. Zapach jest słodki i dość trwały. Nie mogłoby zabraknąć kremu do rąk, u mnie krem „Tutti Frutti marki Farmona. Świetnie nawilża moje suche dłonie, a przy tym pięknie pachnie. To chyba tyle z tego typu rzeczy.

GADŻETY
W mojej torbie nie może zabraknąć słuchawek, dzięki którym umilam sobie, chociażby podróż autobusem. Zawsze też zabieram ze sobą szczotkę kompaktową tangle teezer, gumki do włosów i kilka wsuwek. I jak każdy, biorę ze sobą telefon. Noszę jeszcze okulary przeciwsłoneczne, które możecie dostać tutaj
PODSTAWOWE RZECZY
Podstawowe rzeczy, od których powinnam zacząć to książki, zeszyty, piórnik a w nim przybory szkolne. Torebkę biorę do szkoły, kiedy mam mniej rzeczy do upchnięcia. Często nosze również plecak, ale w nim mam prawie to samo co w torbie. Zawsze mam ze sobą chusteczki higieniczne, chusteczki nawilżane, portfel (tutaj), klucze, gumy do żucia, coś do jedzenia i picia oraz dokumenty, bilet miesięczny. 
Tak właśnie prezentuje się wnętrze mojej torebki. Znajdują się w niej rzeczy, które muszę mieć każdego dnia. Czasem moje niezbędniki nieco się zmieniają, szczególnie jeśli chodzi o kosmetyki. Przeważnie jednak w torbie mam rzeczy, o których mowa w tym poście. Mam nadzieje, że wpis wam się podobał.

119 komentarzy:

  1. Czysto ;) Ja mam taki misz masz że hoho :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja noszę ze sobą z połowę mniej, ale to kwestia przymusu ze strony małej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U siebie w torebce wiecznie czegoś szukam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyk, masa rzeczy, bo kobiecie przecież wszystko jest potrzebne, a torebki pomieszczą wszytsko ;p
    Po za tym super okularki *.*
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czasami jestem zaskoczona tym co mam w swojej torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ja rozumiem, wszystko to co potrzebne bez zbędnych rzeczy i bałaganu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze biorę okulary przeciwsłoneczne :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w mojej torebce mam taki bałagan, że jakbym miała teraz wymienić, co w niej mam, to byłby mały problem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. masz idealną torebkę, wszystko co potrzeba, zero zbędnych rzeczy :)
    Pozdrawiam :)
    http://zyciewesterii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawszę biorę okulary przeciwsłoneczne,słuchawki i gumy :)
    Https://Imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zawsze nosze sporo rzeczy przy sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice photos, dear Aleks! Love it a lot!
    So great and interesting post.
    Gotičarka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja noszę portfel , chusteczki , telefon , lusterko i szminkę :D

    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W mojej torebce jest dosłownie wszystko ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. great post, i always try to have a lip product and powder in my bag
    www.mssparkleandglow.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja torebka to chyba inny wymiar....
    Haha ja nie wiem jak te wszystkie rzeczy się u mnie mieszczą.
    Świetne rzeczy nosisz, wszystko co potrzebne.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawartość mojej torebki jest bardzo podobna, tylko ja niestety muszę nosić tony książek:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodycze zawsze mam, ale kosmetyków aż tyle nie nosze :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2017/05/embroidered-set.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam zawsze słodkości ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zazwyczaj w torbie mam tylko portfel i telefon. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie w torebce prawie niczego nie ma. Powód? Ne chce mi tego wszystkiego ze mną targac ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. W mojej torebce też zawsze noszę szminkę, słuchawki oraz szczotkę - nie wyobrażam sobie życia bez tego tria :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł na post :) U mnie też nie może zabraknąć słuchawek. ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta szminka z GR jest najcudowniejsza z cudownych ♥
    Zapraszam: http://oczamimalilaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. W mojej torebce można znaleźć podobne rzeczy :)
    Poklikałam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zawsze noszę butelkę wody latem, lub termos z kakao zimą :3 Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja w mojej torebce noszę tylko 5-6 rzeczy :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny wpis, ja mam podobne rzeczy w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna zawartość tej torebki ! :) Również używam i często noszę pomadkę z GR.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja się przymierzam do EOS i jeszcze nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam identyczny Tangle teezer!
    + swietne okulary x

    CLICK FAIMFASHION.COM

    OdpowiedzUsuń
  32. To wszytsko jest też w mojej torebce plus jakieś ulotki, paragony i stare opakowania po czymś.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne są te okulary :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna zawartość torebki. Telefon, portfel oraz chusteczki to podstawa w torebce.

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawy wpis :) kilka rzeczy również mam w swojej torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sporo rzeczy! Też mam ten balsam EOS, uwielbiam go :)


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja chyba jakaś dziwna jestem, bo nigdy żadnych kosmetyków nie nosiłam w torebce :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Wnętrze mojej torebki wygląda bardzo podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również mam zawsze przy sobie Eoska, Tangle Teezera i ulubioną szminke, świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hahah u mnie to jest w torebce wszystko oprócz porządku :D

    http://ispossiblee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie nie może zabraknąć balsamu do ust. Świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ojeje ja noszę o połowę mniej rzeczy niż ty ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. What a great post! Thanks for sharing this
    Gros bisous
    http://gallech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam o tonę wiecej , aż czasami się dziwie czego ja tam nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nice post :)

    New post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    OdpowiedzUsuń
  46. EOS to must have w mojej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Niezły ekwipunek :D Super :)
    U mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo lubię tego typu posty, bo raz - lubię podglądać co inne dziewczyny noszą w swoich torbach, a dwa - mobilizują mnie one zawsze do uporządkowania torebki, haha. Balsam EOS mam od niedawna, tzn od przecen w Rossmannie i jak na razie bardzo go polubiłam.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Milena z one-cellar-door.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. U mnie w torebce wieczny bajzel. W każdej natomiast leży inna pomadka / szminka do ust :D Później ciężko się połapać :)

    OdpowiedzUsuń
  50. u mnie wygląda to podobnie :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  51. Moja torebka to istna kopalnia... w sumie sama nie wiem co ja tam do końca mam

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja osobiście nie noszę torebek A plecak.jest on praktyczny i nie jest mi ciężko chociaż muszę przyznać ze jest dość trudno mi z utrzymaniem jego porządku. Hihi zawsze mam tam niezły nieporzadek i chyba post tego typu mnie zaczęły się od wysprzatania :D
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej! Świetny post, okulary sa przeboskie az chyba sobie je kupie :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne masz okulary :) U mnie podobne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. W mojej torebce nigdy nie może zabraknąć szczotki do włosów! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  56. nice post dear, like it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  57. I like your post about what you have in your bag. All girls need these things you add in your bag.

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja noszę w swojej torebce tylko najpotrzebniejsze dla mnie rzeczy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Chyba większość kobiet trzyma w torebce te same rzeczy, co ty :) Nikt raczej nie jest tutaj oryginalny, więc z ogółu patrząc wszystkie wpisy i filmy na yt wyglądają tak samo :D Ale tego kremu do rąk jeszcze nie widziałam, muszę go sprawdzić!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Też jak mam jakieś zajęcia czy szkolenia to do torby pakuję bardzo dużo rzeczy:) Zresztą, nawet i w luźniejsze dni, albo gdy wychodzę na spotkanie ze znajomymi po godzinach na miasto sporo rzeczy ze sobą zabieram.

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo fajny post :) i u mnie w torbie jest podobnie :p
    http://gabrielakita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Jakbym ja chciała mieć tak mało rzeczy w torebce, u mnie totalny miszmasz :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny post u mnie na blogu też jest post tej tematyki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. To samo! Jestem pewna, że ten "tag" wymyślił jakiś facet, którego zawsze zastanawiało, co my tam trzymamy, haha!

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajny post :) Ja nie nosze takich duzych toreb. Staram sie wszystko upchnac do malych i koncze z aparatem, portfelem (mam w sumie taki card holder) korektorem, wazelina do ust i rozem... jesli musze brac cos wiecej (jak laptop) to biore plecak, poniewaz uleglam modzie na plecaki ^^ Dzieki za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja w mojej mam wszystko oprócz tego co potrzebuję :D

    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Lovely post :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. W mojej torebce jest zawsze multum rzeczy, których nie potrzebuję. Muszę zacząć to jakoś organizować. Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  69. Wcale nie tak dużo tych rzeczy :) Wszystko co potrzebne akurat pod ręką :)
    Obserwuję:)
    www.in-makeup-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. W mojej torebce poza kilkoma kosmetykami, telefonem, portfelem i czapką, znajdzie się pięć tysięcy niezbędników do rysowania. Zawsze chodzę z wypchaną torebką i mam problem z jej uniesieniem xD

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja mam w swojej torebce absolutnie wszystko. Po rachunki ze sklepów, [rzez kosmetyki i czesto dwie pary słuchawek xD

    OdpowiedzUsuń
  72. W mojej torebce jest zwykle pusto, i potem chodzę przez pół dnia zła na samą siebie, że czegoś nie wzięłam xD
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Fajny blog i wszystko co się w nim znajduje!;P
    Rob dalej swoje i nie przejmuj sie opinią innych;>
    Tak trzymaj! flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. U mnie im większa torebka tym gorzej-znajdziesz nawet śrubokręt :P

    OdpowiedzUsuń
  75. Amei o post, beijos!w
    www.achatadebatom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja to chyba nie jestem prawdziwą kobietą, bo zawsze mało rzeczy noszę w torebce :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Widzę że nawet coś słodkiego znajdzie się w Twojej torbie ;) w mojej jest zawsze bałagan haaha

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo pojemna torba a w niej wszystko co potrzebne, w mojej często panuje chaos ale staram się nad nim panować :P oczywiście takie niezbędniki jak krem do rąk, tangle tezeer i eos u mnie też muszą być obowiązkowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  79. U mnie sluchawki I pomadka to cos obowiazkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Jeśli ide na imprezę biorę troszkę więcej kosmetyków by "przypudrować nosek", jednak na codzień wystarcza mi krem do rąk i błyszczyk. Szczególnie, że lubię małe torebki więc muszę się ograniczać. :) Jeśli jest lato to okulary raczej nosze na głowie, lub na nosie, ewentualnie zaczepiam o dekold bluzki. Ale ja mam trochę ułatwione, ponieważ zazwyczaj noszę moje zwykłe korekcyjne okulary, więc noszenie przeciwsłonecznych do niczego mi się nie przyda. Słuchawki musze mieć zawsze! To jest mój Must Have.
    Telefon, portfel i chusteczki to oczywista sprawa. Zdaża mi się nosić długopis i ewentualnie kalendarz, ale zazwyczaj nie nosze zeszytów, chyba że idę do szkoły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Wesołej majówki, miło spędzonego czasu Kochana!


    Obserwuję i liczę na to samo :*

    Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo fajny i ciekawy post kochana! :*
    Mój blog: olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Pojemna torba to podstawa u każdej kobiety :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Ten krem do rąk tutti frutti muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Interesting post! Thanks for sharing! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  86. Kosmetyki w torbie to podstawa, haha :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetny post!Najpotrzebniejsze rzeczy! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Noszę podobne rzeczy! :)

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM




    OdpowiedzUsuń
  89. W mojej torebce znajdują się podobne rzeczy! Fajny pomysł na post :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Widzę, że zawartość Twojej torby jest bardzo podobna do mojej! Ja nie noszę tylko ze sobą korektora i pudru, a tak wszystko to samo! :D Dlatego też moja torba musi być pojemna :D Ciekawy post, taki inny:D
    PS. również uwielbiam ten puder!

    OdpowiedzUsuń
  91. LOVE IT !

    MY BLOG : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  92. W mojej torbie jest chyba wszystko... podejrzewam, że ja sama nie wiem do końca co mogę tam znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo fajny post i piękne zdjęcia :)
    U mnie w torebce podobnie :D Kosmetyków kilka,telefon,klucze,portfel,nosze jeszcze mały parasol,cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  94. Love the sunglasses! they are so beautiful! BEAUTYPUSINKA

    OdpowiedzUsuń
  95. Lubię tego typu posty ! :) Zapraszam do mnie ! :)
    http://zyciejesttrudnewalczonie.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. świetnie przygotowany post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. U mnie w torbie czy w plecaku, zawsze jest dosłownie wszystko i nic :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  98. Pamiętam jak był to mój ulubiony typ filmików na yt :P
    Na blogu nie spotkałam się z tym, ale super, że Ty zrobiłaś taki post <3

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  99. Zawartość mojej torby wygląda podobnie :D

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  100. Teraz wiem jak to wygląda u kogoś innego :) Ja często mam tam jakieś niepotrzebne rzeczy i potem się dziwie, co one tam robią :P
    zapraszam na mojego bloga http://krystalicznaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  102. Great moisturizers for dry hands that you got there then, babe! Lovely! I also basically have the same thing in your kit when it comes to gadgets! Haha!

    ♥ Chai Chen ♥ @chenmeicai
    ☆*。˚˚http://chenmeicai.blogspot.com˚˚。*☆

    ⓛ ⓞ ⓥ ⓔ ✰Recent Posts✰
    ✨ [TRAVEL] The Beauty That Was Bolinao! Visit Pangasinan, Philippines!
    ✨ [FASHION] Trendy Summer Korean Swimwear Pieces from Korean Rose Shop
    ✨ [TRAVEL] 12 Beautiful Churches in Manila for Visita Iglesia & Translacion Holy Week Philippines 2017
    ✨ [FOOD] Ultimate Taste Test: Super Scoops Premium Vegan Ice Cream VLOG

    OdpowiedzUsuń
  103. A u mnie w torebce jeden wielki syf, aż wstyd :P

    OdpowiedzUsuń