21 lut 2017

CO U MNIE ? ROZDANIE? PHOTOMIX

Cześć 
 W ostatnim poście wspominałam, że mam mało wolnego czasu. Byłam niedawno chora więc w szkole mam teraz sporo zaległości. Staram się jednak pogodzić szkołę, obowiązki domowe i bloga ze sobą. Powoli zaczynam organizować sobie każdy dzień tak, aby wykorzystać czas w stu procentach. Nie zawsze jednak udaje mi się zrobić wszystko, co wcześniej zaplanowałam. Niedługo będzie wiosna, czekam z niecierpliwością na cieplejsze, a przede wszystkim dłuższe dni. Teraz natomiast mamy przedwiośnie, przyznam że nie lubię tego okresu. Ciągła zmiana pogody powoduje, że często nie mam na nic ochoty. Czekam więc ciągle na wiosenne słońce. Ostatnio pomyślałam, że czas na zmiany w moim życiu. Przede wszystkim powinnam skupić się na sobie i własnym dobru, ponieważ częściej zajmuję i martwię się innymi niż sobą. Chcę więc zrobić coś dla siebie, zacznę chyba od zmiany mojego stylu życia. Skupię się na zdrowym i rozsądnym odżywianiu oraz postaram się zmotywować do ćwiczeń, uprawiania jakiegoś sportu. Macie może jakieś sposoby dla osób takich jak ja, które nie są fanami ćwiczeń ? Chętnie poczytam w komentarzach, co was motywuje do działania. Nie chodzi mi tylko o ćwiczenia ale tak ogólnie co sprawia, że dążycie do celu który sobie wyznaczyliście.

 Chciałam wam pokazać kilka zdjęć z mojego codziennego życia. Chcę żebyście mogli poznać mnie trochę z tej bardziej prywatnej strony. Dzisiejszy post jest dość chaotyczny, ale mam nadzieje, że się wam spodoba.

 W tytule posta wspomniałam o rozdaniu, oczywiście nie bez przyczyny. Kiedy jeszcze nie miałam bloga często brałam udziały w rozdaniach, konkursach. Udało mi się nawet kilka wygrać, sprawiało mi to wielką radość. Zawsze jednak zastanawiałam się jak to wygląda od drugiej strony, jak to jest zrobić rozdanie i kogoś czymś obdarować. W tamtym okresie nie przypuszczałam nawet, że założę bloga. Blog powstał, a więc powstała okazja żeby zrobić rozdanie i w ten sposób podziękować wam za to, że jesteście. Dziękuję więc wam wszystkim, a zarazem każdemu z osobna, że udzielacie się na blogu w różny sposób. Bardzo cieszę się z każdego wyświetlenia, nowego czytelnika oraz stałego obserwatora. DZIĘKUJĘ BARDZO!!! ♥ ♥ ♥ ♥
Zapowiadam więc, że kiedy liczba obserwatorów będzie równa 1000 robię rozdanie. Mam nadzieje, że znajdą się chętni, którzy wezmą udział. 

55 komentarzy:

  1. This was really interesting post, enjoyed it! ♥ Great :)

    Chanceux

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak blisko tysiąca, gratuluję♥
    Mi się marzy 300, a co dopiero tak ogromna liczba! :)
    Pozdrawiam,
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mix zdjęć :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely post:)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, czekam na rozdanie i obserwuje :) pozdrawiam ;)

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na posta 😊
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacznij od razu od zdrowego odżywiania

    Best

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Uwielbiam takie mixy!! Gratuluję sukcesu i życzę następnych ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. These pictures are just wonderful!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny mix ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj 1000 już rzeczywiście blisko, czekam na rozdanie ;)
    Śliczny mix zdjęć. Twoje życie wygląda na ciekawe :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, lubię takie mixy fotografii :)
    do 1k już blisko, tak więc pewnie już szykujesz konkurs :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny mix :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia kochana. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie jest poznać Cię z bardziej prywatnej strony !! :) Pozytywna z Ciebie osóbka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do mojej motywacji - przede wszystkim plany! Bez porządnego planu ćwiczeń na cały tydzień nie dam rady :) Po prostu nie zbiorę się w sobie. Po za tym, mnie bardzo motywuje to, gdy ktoś mnie z tego rozlicza, czyli kontroluje czy spełniam postanowienie. To naprawdę daje kopa! I co jeszcze? Cytaty i zdjęcia. To też motywuje :)

    Fajny, luźny wpis - widzę, że ktoś tu jest maniakiem snapa :D Super pomysł z tym rozdaniem ♥

    pozagwiezdna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nie lubię przedwiośnia, właśnie pada deszcz :/. Co do motywacji to po prostu wiem, że jeśli czegoś nie zrobię, to będę się czuła źle :D. Fajny mix.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojj już dużo nie brakuje, gratulacje tak wielkiej liczby :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia! <3

    http://raku00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post, love it ! :-) xx

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/02/all-mustard.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranych i fajnie, że sama też chcesz coś zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciszę się! I życzę dalszych sukcesów :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny mix ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. oj mnie też nie udaje się zrobić wszystkiego, co wcześniej zamierzałam, też czasem opóźniam się z wpisami na bloga lub inne rzeczy mi nie wychodzą ale mój sposób na to aby się nie poddawać i dążyć do celu to samodyscyplina, której trzeba się jednak nauczyć. Samodyscyplina to jedyny środek który pomaga nam w osiągnięciu celu !

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny jest ten czarny lakier do paznokci:) Ja z ćwiczeniami też nie mogę się jakoś zmotyować... Będąc w szkole zawsze lubiłam wf, ale teraz coś mi nie idzie:) W każdym razie kupiłam karnet na siłownię, mam nadzieję, że się zmotywuję:D Jutro idę pierwszy raz!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam wszelkie rodzaje mixy zdjęć. Wspaniałe zdjęcia.
    Gratuluję tak dużej liczby czytelników i życze więcej :)
    My blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja napewn będe się psać na rozdanie hihh :* Super i pozytywne zdjęcia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  30. zdrowe odżywiane i sport są bardzo ważne, także super, że chcesz zmienić styl życia :) wyjdzie Ci to na dobre! :) a co do motywacji- musisz znaleźć ją sama i sama chcieć w tym wytrwać ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię takie posty! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję progresu w obserwatorach

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nawet teraz robię rozdanie na moim blogu na które zapraszam tak przy okazji - więc czekam tez i na Twoje, to super pomysł! :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję tak dużej liczby obserwujących!
    Pozdrawiam,
    Olga♥

    OdpowiedzUsuń
  36. czekam na rozdanie! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mimo takiego miszmaszu to i tak post jest udany :) Bardzo fajne zdjęcia i to ciachooo *-* aż się głodna zrobiłam :D. Gratuluję Ci tylu obserwatorów :)

    Zapraszam czasem do mnie :) Pozdrawiam, Niezdara ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! ;) świetna liczba obserwujących ! ;) gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. idziesz jak burza! ;) fajne fotki :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. snapki na lekcji? kto to pomyślał hahahaha :D Świetny wpis! ;*
    Zapraszam do mnie na bloga. Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładne zdjęcia :D
    już mało brakuje do 1000 :3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeszcze tylko 30 osób do 1000😊
    Fajnie, że pomyślałas o czytelnikach. Super inicjatywa 😚

    OdpowiedzUsuń
  43. 1000 obserwatorów to bardzo dużo...życzę kolejnych 1000 i następnych i następnych 😃

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowne zdjęcia,widać,że dużo się u ciebie dzieje :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń