31 gru 2016

Irresistible Me / Hair Extensions

Cześć
 Dzisiaj chciałam wam zaprezentować coś o czym od dawna marzyłam. Jestem posiadaczką cienkich włosów, w dodatku nie jest ich zbyt wiele. Niestety taka moja uroda. Od dawna więc marzyłam o długich, gęstych i grubych włosach. Zawsze chciałam zobaczyć jakbym wyglądała gdybym takie posiadała. Ostatnio moje małe marzenie się ziściło i otrzymałam dopinki z włosów naturalnych. Miałam możliwość otrzymania ich od sklepu Irresistibleme w ramach współpracy. 
Na stronie producenta (https://www.irresistibleme.com/) znajdziecie dopinki, peruki, doczepiane kucyki oraz rozmaite akcesoria do stylizacji włosów. Sklep oferuje kilka wersji kolorystycznych oraz różne długości doczepianych włosów. Także wybór jest spory. Pokaże wam teraz jakiego wyboru dokonałam. 
 Włosy są zapakowane w piękne pudełeczko oraz folię i siateczkę zabezpieczającą, tak aby podczas transportu nic się nie uszkodziło. W zestawie mamy jeszcze zapasowe klipsy. Wybrałam kolor Platinum Blonde (click). Prawie niczym się nie różni od mojego koloru włosów, jest lekko jaśniejszy. Posiadam możliwe najdłuższą wersję tych dopinek. Włosy są 100% naturalne, a więc mięciutkie w dotyku, sprężyste i lśniące. Można więc w dowolny sposób je stylizować i układać. Dopinek jest sporo.
Cały zestaw składa się z:
jednego dużego pasma (cztery klipsy)
dwóch pasm (trzy klipsy)
 pięciu pasm (dwa klipsy)
dwóch pasm (jeden klips)
Muszę powiedzieć, że jestem z nich bardzo zadowolona. W kolejnym poście przedstawię wam, jak wyglądają moje włosy po przedłużeniu metodą clip-in. Myślę, że będę je zakładać dość często. Szczególnie przydatne będą na większe wyjścia. Zachęcam do sprawdzenia strony Irresistibleme oraz ich Instagrama i Facebooka.

50 komentarzy:

  1. Myślałam kiedyś o czymś takim..

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz próbowałam doczepiać włosy, ale nie czułam się najbardziej komfortowo. Może kiedyś :) Życzę, aby ten 2017 okazał się szczęśliwy, pełen pozytywnych zdarzeń. Dalszych sukcesów na blogu! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Good review, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie próbowałam doczepiać włosów. Jednak kiedyś myślałam nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great review, all the best for the new year
    www.mssparkleandglow.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kiedyś takich używałam, ale nie pamiętam jaka to była firma.. Teraz leżą w szafie nieużywane, bo ja jak to ja, ciągle zmieniam kolor włosów ... ;/
    Szczęśliwego Nowego Roku! Oby był lepszy albo jeszcze lepszy niż poprzedni! Żeby wszystkie marzenia się spełniły i w większości dni gościł na twarzy uśmiech, a nie smutek :) Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie też wszystkiego dobrego w nowym roku :)

      Usuń
  7. Świetnie się prezentują :)
    zapraszam do siebie! werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm...ciekawie.. Ale znam twój ból bo też mam cienkie włosy... czekam na zdjęcia jak w tym wyglądasz :)

    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie to wygląda ja mam gęste włosy więc nie potrzebuje :) pozdrawiam :*
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie to wygląda ja mam gęste włosy więc nie potrzebuje :) pozdrawiam :*
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie to wygląda ja mam gęste włosy więc nie potrzebuje :) pozdrawiam :*
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się cieszę, że mam gęste włosy, choć przyznam czasem ich rozplątywanie i czesanie to prawdziwa udręka.

    zosiaadam2305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Roku bez trosk i zmartwień,
    życia w miłości, przyjaźni i szczęściu.
    Oby najskrytsze marzenia znalazły urzeczywistnienie,
    a każdy dzień przynosił tylko radość i uśmiech

    Szczęśliwego NOWEGO ROKU kochana :*

    Buziaki :*:*

    Baw się dobrze :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  14. Nie miałam nigdy dopinek, ale ten pomysł wydaje się świetny :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam takich doczepek :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam z ich firmy szczotkę prostującą :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Doczepki wyglądają świetnie ale chyba nie umiałabym się dobrze z nimi obchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne,ciekawa jestem efektu po upięciu:))Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  19. oo fajnie. ja też próbuje z nimi współpracę nawiązać :) tylko chciałam szczotkę prostującą włosy. moglas pokazać efekt na sobie z tymi doczepianymi włosami. no, ale czekam na twój kolejny post z tym efektem! :d

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem jak efekt końcowy wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny produkt. Też mam cienkie włosy i robię wszystko, aby nadać im większej objętości. Może kiedyś spróbuję i tego.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  22. pokażesz nam jak to wygląda w użytku? piękny kolor i wygląda na db jakość <3
    http://xwxeed0.blogspot.com/2017/01/witam-w-2k17.html zapraszam js nowa <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają naprawdę fajnie ,ale bałabym się że przez wypadek mi się odczepią w jakimś miejscu publicznym :/

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo łdne są te dopinki, ciekawa jestem efektu na Twoich włosach :) Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa jestem efektu
    Nowy rok, nowa ja, nowa odsłona bloga! Zaczęłam od początku prowadzić bloga i mam nadzieję, że się Wam spodoba Blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie używałam dopinek ;) Akurat włosów to mam aż nadmiar ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Doczepiane włosy zawsze mnie w jakiś sposób intrygowały, jak miałam krótkie włosy interesowałam się głównie tematem przedłużania. Jednak nie wiem czy byłabym w stanie nosić doczepki.. Dlatego też nigdy się na nie zdecydowałam :D Ale bardzo ciekawa jestem efektu na twoich włosach! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! ^^
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda że nie zrobiłaś zdjęć jak wyglądają po doczepiany :)

    OdpowiedzUsuń
  29. myślę o takich do ślubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jakoś ''boje sie'' sztucznych włosów, nie mam odwagi aby spróbować, ale kto wie może się kiedyś przekonam

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo interesuje mnie temat doczepianych włosów, jednak sama mam dosyć gęste, więc u mnie nie wiem czy przeszłyby doczepy. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja mama sobie również zamówiła doczepiane włosy prawdziwe nie sztuczne i jest bardzo zadowolona! Fajnie się sprawdzaja na imprezach ;D

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślałam kiedyś na zakupem doczepek ale tak się za to zabierałam, że włosy same mi urosły do zadowalającej długości :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam kiedyś włosy za pas! Teraz marzy mi się dłuższa długość :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale włoski są piękne *-*
    Samam bym sobie zamówiła, bo kocham długie włosy ale byłam zmuszona ściąć swoje dość ostro i teraz cierpię :/

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/12/kochani-to-koniec-czy-nowy-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Amazing hair.

    Kisses
    https://pimentasdeacucar.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  37. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam z tej strony prostownice, świetna jakość :) Fajny sklep !

    OdpowiedzUsuń
  39. jestem ciekawa jak wyglądają na Tobie

    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  40. A myślałaś kiedyś o stałym przedłużaniu wlosów?

    zapraszam na mojego bloga -------> BLOG VANILOVE

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy czytamy Twój post zastanawia nas czy noszenie doczepianych włosów jest wygodne. Wiele przyszłych panien młodych zastanawia się nad tego typu zabiegiem, ale martwią się o swój komfort.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dużo zależy od tego jakie posiadamy włosy. W moim przypadku, osoby która posiada cienkie i rzadkie włosy noszenie dopinek sprawia po dłuższym czasie dyskomfort.
      Sądzę jednak, że gdy odpowiednio, równomiernie wepnie się w swoje włosy pasma dopinek i ułoży wygodną fryzurę oraz dobierze adekwatną ilość (tak żeby nie czuć zbyt dużego obciążenia)będzie można wytrzymać naprawdę sporo czasu z wpiętymi włosami.

      Usuń