16 lis 2016

Home Sweet Home

Cześć
 Wspominałam Wam w jednym z poprzednich postów, że zostałam ambasadorką firmy Rabble. Co tydzień dostajemy propozycję, pomysł na stworzenie postu o danej tematyce. Nie ukrywam więc, że dzisiejszy post powstał dzięki nawiązaniu stosunków partnerskich  z wyżej wspomnianą firmą.

 Każdy z nas spędza sporo czasu w domu. Jest to miejsce w którym czujemy się bezpiecznie, swobodnie, odczuwamy ciepło domowego ogniska . Większość z nas ma jakieś obowiązki: praca, szkoła, uczelnia itp. nie ukrywajmy, że często jesteśmy zabiegani, mamy dużo spraw do załatwienia. Nie wiem jak Wy ale po takim ciężkim, męczącym dniu jedyne na co mam ochotę to wrócić do domu odpocząć, zrelaksować się.



 Wnętrze domu, jego wystrój jest bardzo ważny przynajmniej dla mnie. Wystrój ma duży wpływ na to czy będę się w danym mieszkaniu czuła dobrze i swobodnie czy wręcz przeciwnie. Dlatego też zwracam uwagę na umeblowanie, kolorystykę, dodatki, ogólny wizerunek całego pomieszczenia w którym się w danym czasie znajduję.
 Obecnie mieszkam z rodzicami i pewnie jeszcze upłynie sporo czasu zanim będę na swoim. Jednak wiele razy wyobrażałam sobie jak urządzę własne mieszkanie. Opowiem Wam więc jakie style aranżacji wnętrz preferuję. Czy przywiązuję dużą wagę do ozdób, czy raczej ich nie lubię, ogólnie o wszystkim co przyjdzie mi do głowy dotyczącego domu. Dołączę też kilka inspirujących zdjęć.

Style wnętrzarskie


 Skandynawski
Styl skandynawski charakteryzują jasne barwyprostota, uniwersalność i przywiązanie do natury. Towarzyszą mu pozbawione ozdobników lekkie drewniane stoły, szafki oraz stoliki kawowe o nieskomplikowanych, geometrycznych kształtach. Oprócz jasnego drewna styl skandynawski chętnie wykorzystuje chromowaną stal i wysokiej jakości plastik. W skandynawskiej aranżacji dominują biele, szarości i czernie uzupełnione akcentami w kolorach butelkowej zieleni i chłodnego błękitu. Warto pamiętać, że styl skandynawski kocha naturalne oświetlenie, dlatego okna powinny pozostać odsłonięte.
( źródło: www.westwing.pl)










 Prowansalski 
W słonecznych, prowansalskich wnętrzach prym wiedzie lawenda, której towarzyszą pastelowe odcienie różu, błękitu, żółci, fioletu i zieleni. Nie może także zabraknąć bieli. Ważną rolę odgrywają naturalne materiały, drewno i kamień kojarzące się z prowansalskimi domami. Na każdym kroku widać przywiązanie do tradycji: dodatki i meble są stare lub postarzane.
( źródło: www.westwing.pl)













                                                                    Rustykalny
Styl rustykalny jest sielski i swojski. We wnętrzach w tym stylu króluje drewno i meble o ludowych, ciężkich, prostych formach. Świetnie poczują się tutaj kredensy, komody i szafy z lustrem. We wnętrzach w stylu rustykalnym dominują odcienie brązu i beżu zestawione z czystą albo kremową bielą. Przydadzą się także makatki, bieżniki i ludowe figurki. Rustykalny wystrój pozwoli nawet w mieszkaniu w centrum miasta poczuć się jak na wsi.
( źródło: www.westwing.pl)













 Myślę, że kiedy już  będę miała własne mieszkanie pomieszam lekko te style, wykorzystam jakieś elementy. Mam nadzieję, że uda mi się stworzyć wymarzony dom w którym będę chciała spędzać jak najwięcej czasu. 
 Jeśli chodzi o dodatki lubię ich wiele, jednak nigdy nie przesadzam z ich ilością. Nie podoba mi się przepych, nie lubię jak pewne rzeczy obrastają w kurz. Kilka dodatków jednak jest potrzebne, aby nie było zbyt pusto i smutno. Wymienię moje ulubione dodatki i ozdoby, są nimi: lampki, ramki ze zdjęciami, świeczki, kominki, puchate dywany, poduszki, koce, kwiaty, lustra itp. ale już nie będę się rozpisywać. 
    Pisałam o moim wymarzonym domu.  Planuję jednak zmienić wystrój w moim pokoju, a w zasadzie głównie kącik gdzie mam biurko oraz kolor ścian. Będę więc musiała dokonać jakiś zakupów. Może część z Was tez planuje jakiś mały remont. Przydałby się informacje o kuponach i rabatach, a więc z pomocą przychodzi Rabble. Znajdziecie tu kupony i rabaty do Home&You. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba.

90 komentarzy:

  1. I love that cute and minimalistic room decors! Such a nice post!♥

    ILVAMAGICALWORLD <--- NEW POST ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Skandynawski jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the decoration :D It's really my thing

    xoxo,
    https://lostin-thestatic.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  4. Skandynawski jest świetny, i planuje przemalowanie pokoju tylko jeszcze zastanawiam się na jaki kolor :) pozdrawiam ;)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. So cute!
    Giveaway on my blog
    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie chyba najbardziej podoba się mieszanka róznych stylów, trochę skandynawskiego, trochę glamour coś z prowansalskiego i trochę nowoczesności. Ogólnie dla mnie wnetrza muszą być przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice decor) thanks for sharing)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię te 3 style, chociaż nie wszystko mi się w nich podoba bo nie lubię np. czerni we wnętrzu. Te kule są fajne i właśnie sobie takie kupiłam, tylko moje są białe i złote, bez ciemnych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam styl prowansalski,chciałabym tak urządzić dom

    OdpowiedzUsuń
  10. love this comfortable interiers!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię styl prowansalski i skandynawski. Podobają też mi się bardzo dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też taki post hhihih :) Piękne isnpiracje dodałaś :)
    http://szymkowerobotki.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the decor! so pretty! :)

    kisses
    ropesofpearls.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylish and cozy!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej podoba się skandynawski! :)
    https://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. oo Prowansalski mi się najbardziej podoba z tych wszystkich :3

    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://bukiet-stokrotek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie teraz moi rodzice wybierają meble do przedpokoju i bardzo podoba im się styl prowansalsko rustykalny. Z resztą - dla mnie też wyglądają świetnie!

    typoweblog.blogspot.com - odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten styl rustykalny.
    Jak na razie tak jak ty mieszkam z rodzicami i w najbliższym czasie się to nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne inspiracje - wszystko totalnie w moim stylu, jasne pomieszczenia i urocze dodatki :) Uwielbiam takie przestrzenie :) Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się styl prowansalski, ale nie wiem czy bym urządziła sobie tak dom :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Rustic is probably the most ideal type of home I always dream of <3 Nice post dear! :) Would you like to support each other by following each other's blog? Please let me know :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
  22. Dom to najważniejsza część życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie wnetrza to marzenie, cudnie to się wszystko prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie też bardzo ważny jest dom. Miejsce, w którym odzyskuję energią, spędzam sporo czasu, wypoczywam, przebywam z bliskimi. Musi być takie, jak lubię. Mam tam czuć się dobrze. Wystrój wnętrza to bardzo ważna sprawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Love these decorations *_*
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba najbardziej jest mi bliski styl skandynawski aczkolwiek ja lubię dodać trochę więcej koloru aby ocieplić wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały post i moje gratulacje Kochana ! <3
    MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się takie piękne dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie dodatki do wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie podoba się styl Prowansalski, oraz nowoczesny. Ale lubię też klimat starego drewna w mieszkaniu, ma ono przytulny charakter. Pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie style mi się podobają i wydawało mi się dotychczas, że są bardzo podobne, nie wiedziałam nigdy czym dokładnie się charakteryzują. Dobrze, że mogłam tutaj o tym przeczytać. Super :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawy blog, będę częściej zaglądała. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja lubie styl staropolsko-rustykalny, wiejska chata, niestety w bloku z płyty to by wygladało dość dziwnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsze zdjęcie to moja wymarzona kuchnia! *.* Po prostu marzę o białych meblach z drewnianymi blatami i do tego ta biała cegła, cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja kocham minimalizm, więc to styl skandynawski jest mi najbliższy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Skandynawskie wystroje! Przytulny dom to szczęśliwy dom! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja najbardziej lubię skandynawski styl, jest taki skromny a zarazem piękny :)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie style mi się podobają! :)

    https://vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne są te style , wszystkie mi się podobają.
    Ja akurat lubię zmieniać akurat często styl pokoju hah :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne wnętrza :) Bardzo mi się podoba styl skandynawski :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też lubię każdy z opisanych styli po troszeczku :) A H&Y uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię styl skandynawski.Świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie style są piękne aż ciężko wybrać ten jeden ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Super inspiracje :)
    pozdrawiam, i zapraszam częściej :)
    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie jestem w stanie powiedzieć, który z tych styli podoba mi się najbardziej. Uwielbiam wszystkie. W każdym panuje minimalizm i białe meble :D
    nikasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. amazing post :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ogólnie podoba mi sie skandynawski design. Przemawia to do mnie. Fajny post. Trochę inny;)

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam styl skandynawski!

    A u nas na blogu konkurs :) Do wygrania $100 na zakupy, zapraszamy :)
    immhfashionblog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  49. Que liiiindo, amei as dicas! Beijos
    www.achatadebatom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam Finlandię, jednak styl skandynawski, pomimo cudowności, u mnie nie zagości. Cudowne zdjęcia dodatków, takie rzeczy dodają klimatu w każdym pomieszczeniu.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale ja bym chciała miec taka piękną kuchnie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Lovely post and nice photos...
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  53. Lovely post and nice photos...
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkie wyglądają jak z Tumblr wzięte XD
    W każdym chętnie bym umieściła swoją osobę, ale pewnie wszystko byłoby pewnie zaraz brudne XD

    Pozdrawiam
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  55. The way you write make it really easy to read. And the design you use, wow. Thats a really good combination. And I am wondering what is the name of the theme you use? Alpha Force Testo

    OdpowiedzUsuń
  56. As a result, to regain or restore the lost sexual Paravex Male Enhancement electricity one has to gather physical fitness and mental composure. everyday sporting events, nutritious weight loss plan, and a wholesome lifestyle might also help someone to regain robust sexual strength. these bodily upgrades should be supplemented with reduced intellectual anxiety and strain. boost making plans, prepared way of life, practical targets, and methodical executions may additionally assist reduce strain and anxiety.For more ==== >>>>>> http://t-rexmuscleadvice.com/paravex-male-enhancement/

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne zdjęcia - inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  58. I'm in love with golden rose decoration *-*
    Awesome blog! I'm following you! Follow back?***
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja uwielbiam styl skandynawski. Ostatnio zakochałam się w dodatkach o kolorze golden rose ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Sama nie mogę się doczekać kiedy będę miała własny dom :3
    Świetne inspiracje ♥
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny post :) Chciałabym kiedyś urządzić własne mieszkanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Thank you for visiting my blog - yours is so lovely!
    Have a great weekend, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. I am following you via GFC, can you follow back? I'll wait in my blog! Thanks! ^_^

    Un Angolo Di Gioia

    OdpowiedzUsuń
  64. Mój ulubiony styl to skandynawski :)

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Przepiękne, jasne wnętrza. :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Podoba mi się styl skandynawski :) Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Styl skandynawski przypadł mi do gustu :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. bardzo czyste i przejrzyste wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  69. Great post!
    So inspiring!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam białe wnętrza :) Świetny post :*

    OdpowiedzUsuń
  71. podoba mi sie ten skandynawski styl ;p

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystko poklikane :)
    Pytałaś o wspólna obs ja już obserwuje zapraszam do mnie
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Wszystkie style mi się podobają, najbardziej jednak skandynawski. W przyszłym roku odbieram klucze do swego mieszkania więc na pewno będę szukała wielu inspiracji do wnętrz. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  74. jestem zakochana w stylu skandynawskim, idealnie łączy ze sobą nowoczesność ale jednocześnie takie ciepło i przytulność :)
    mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
  75. Styl skandynawski moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajny post :)
    Ja uwielbiam pokoje przytulne, o specjalnym klimacie, dekoracje itp :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Post bardzo fajny. W każdym z tych stylów wnętrzarskich jest coś co mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Styl Prowansalski to zdecydowanie moje klimaty :)
    Pozdrawiam http://goldshinebeauty.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Piekne wnetrza,fajny blog.I dziękuje za wizytę na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja ostatnio wręcz szaleję za miedzianymi dodatkami :) Bardzo podoba mi się styl skandynawski. Planuję w przyszył roku zmienić swój pokój właśnie na taki nieskazitelnie biały :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Prowansalski jest uroczy :D
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń