23 lip 2016

SammyDress / Black and White

Cześć
 W czerwcu dostałam propozycje współpracy z SammyDress.com. Oczywiście zgodziłam się i sprawdziłam co mają do zaoferowania w swoim sklepie. Posiadają bardzo różnorodny asortyment. Dysponują przede wszystkim towarem dla kobiet, można tam kupić: ubrania, akcesoria, buty i wiele innych. Mężczyźni również mogą tam znaleść coś dla siebie. Nie wiele tego typu sklepów oferuje sprzedaż towarów dla dzieci, jednak ten sklep tak. Myślę, że ceny są dość przystępne, a produkty interesujące. 

  Kilka dni temu listonosz dostarczył mi paczkę z zamówieniem z SammyDress.com. Spodobało mi się wiele rzeczy na stronie, niestety mogłam wybrać tylko kilka z nich. Ogólnie jestem zadowolona z całego zamówienia. Zamówiłam: crop top, sukienkę, spodenki, kapelusz, czapkę i kilka drobiazgów. Najbardziej jestem zadowolona z ubrań, mają dość dobry skład materiałowy, a samo wykonanie jest staranne, nie ma żadnych niedociągnięć. Paczka dotarła do mnie po około dwóch tygodniach. Zrobiłam kilka zdjęć, możecie zobaczyć i ocenić produkty oraz porównać je ze zdjęciami na stronie internetowej SammyDress.com

  Stwierdziłam, że zaprezętuje Wam rzeczy, które zamówiłam tworząc jakieś stylizacje. Dlatego pokażę Wam tylko kilka rzeczy, pokostałe zobaczycie w innym poście. Dzisiaj chciałam Wam zaprezętować dwie stylizacje "Black and White". Pierwsza z nich sportowa, miejska druga zaś bardziej elegancka. Zapraszam do ogladania zdjęć.

 Stylizacja #1
crop topklik | szorty- cropp | buty- lokalny sklep | czapkaklik

Stylizacja #2
Koszula- house | szorty- cropp | buty- lokalny sklep | kapeluszklik | naszyjnikklik

                                              
  Zachęcam do komentowania  z wielką ochotą poczytam co sądzicie o sklepie i stylizacjach. Mam dla Was jeszcze zdjęcia kilku przykładowych produktów. Jeśli chcecie zobaczyć reszte, sprawdźcie sami. Jestem bardzo wdzięczna za klikanie w linki, jeśli trzeba będzie odwdzięczę się. 


klik  klik  klik  klik 

123 komentarze:

  1. Świetne stylizacje, dodałam do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing hat!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :) Bardzo ładne stylizacje z nich wyszyły :)
    Poklikałam ;)

    http://pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy! Najbardziej podoba mi się crop top ;)
    Pozdrawiam ;*
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje, sprawdziłam twoje linki i stwierdziłam, że napewno coś zamówię ;)
    Zapraszam do siebie
    www.my-life-as-skoczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy, nigdy nie słyszałam o tym sklepie. pozdrawiam :)
    http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe te rzeczy :)
    Bardzo podobają mi się 2 stylizacje ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Supwe stylizacje, ale najbardziej podoba mi się stylizacja nr 2.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała stylizacja!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga stylizacja jest nieziemska. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć!
    Super wyglądasz :) Druga stylizacja szczególnie mi się podoba, ponieważ ja stawiam zazwyczaj na ten elegancki styl i uwielbiam szorty oraz koszule. Najbardziej zauroczył mnie kapelusz, jest super :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Dziękuję, że do mnie zajrzałaś i zapraszam częściej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję propozycji współpracy :)
    Podobają mi się te rzeczy!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy ;). Najbardziej podoba mi się biała koszula ;)
    Poklikałam w linki ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje! Śliczna jesteś ♥
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsza stylizacja mega! ;*
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje! Sprawdziłam sklep, kilka rzeczy wpadło mi w oko :) Gratuluję współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu 2 stylizacja, jest mega /
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wygladasz;) Fajna stylizacja;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja 2 najlepsza ;*

    zapraszam do mnie ;))
    wrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Druga stylizacja podoba mi się najbardziej ^^
    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne stylizacje, ta 2. taka elegancka :). Poklikałam w linki
    Ps. Obserwuję!
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przypadła mi do gustu druga stylizacja :) Jest cudowna :)

    Zapraszam do mnie ;)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz i wszystko super pasuje, stylizacje są fajne :)

    nikoleannj.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku świetne stylizacje jednak ta w wersji sportowej bardziej mi się spodobała a u sammy też zamówiłam tą hiszpanke z 3/4 rękawkiem *0* jest obłędna - poklikałam :)
    Czy moge prosić o to samo u siebie? :)


    allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie ubrania są świetne, ale to druga stylizacja jest bardziej w moim stylu i skradła mi serce. Poklikane :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikane! :)
    Pierwsza stylizacja bardziej przypadła mi do gustu :) Trudno jest nawiązać współpracę z tą firmą? Jakie warunki trzeba spełnić?

    Obserwuję i zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja osobiście zakochałam się w pierwszej stylizacji ♡ Cudowna! Sklep ma świetne rzeczy. Obserwuję i zapraszam do mn ie, zaobserwuj jeżeli blog ci się spodoba!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsza stylizacja mega <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Druga stylizacja bardzo mi się spodobała!
    Obserwuję!
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne zdjęcia i druga stylizacja mi się bardzo podoba! ♥
    http://oliwiawr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cieszę się, że zamówienie Ci się udało! :) Druga stylizacja jest bardzo w moim stylu! *.*
    Ale pierwsza też jest świetna ;)
    Kliknięte ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne stylizacje! <3
    Podoba mi się bardzo to pierwsze tło ;D heh
    Obserwuję oczywiście ;3
    Pozdrawiam, http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Your outfits are so American! The new trend here is to wear the baseball shirts with short blue jeans and converse. I think you pulled off your version very well! ;)

    Heba xx || The Heba

    OdpowiedzUsuń
  35. Poklikane :). Piękna koszula.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sklepie, asortyment wydaje się byc całkiem ciekawy :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Obie stylizacje cudowne! :) Super zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Elegancka stylówka bardziej przypadła mi do gustu, ale sportowa też jest świetna! Również współpracowałam s Sammydress ale niestety nie byłam zadowolona, tak jak ty :( Może po prostu źle trafiłam...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie- talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się ta koszulka z pierwszej stylizacji, świetna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne rzeczy, zakochalam sie w tym kapeluszu i crop topie ♡ Zapraszam do siebie jezeli ci sie spodoba zaobserwuj i powiadom mnie o tym a ja zrobię to samo:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Cool styles! I slightly prefer the second.

    xo
    http://www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Stylizacja cudowna <3 Dla mnie druga jest cudooo! Poklikałam

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne rzeczy :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny kapelusz! Pasuje Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne stylizacje, zwłaszcza pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne stylizacje, zwłaszcza pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  47. druga lepsza:) pierwsza do Ciebie nie pasuje;p

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne rzeczy. Najlepszy jest kapelusz.
    Odwdzięczam sie za kazda obserwacje.
    Pozdrawiam.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne stylizacje <3
    bardzo ładnie wygladasz , poklikałam
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawe stylizacje, ciężko wybrać która lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta koszula jest prześliczna - właśnie takie mi się podobają. Ciekawie wygląda w zestawieniu z spodenkami, tym naszyjnikiem i kapeluszem :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  52. Tak mi się spodobały Twoje stylizacje na blogu, że Cię zaobserwowałam. Niby proste, jednak wszystko w nich do siebie mega pasuje!


    Mogę prosić o poklikanie w linki w tym poscie? :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?( Ja już obserwuje)
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super post ! Gratuluję współpracy ! Mi się strasznie spodobała 2 stylizacja :)

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  55. Druga stylizacja dużo bardziej mi się podoba! Obie są ładne, ale w pierwszej ten crop top wygląda na o wiele za mały ;/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne stylizacje. Jednak bardziej przypadł mi do gustu pierwszy look. :)
    Pozdrawiam! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Obie stylizację są genialne, jednak bardziej podoba mi się ta druga :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  58. Super wygląda ta elegancka koszula z szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super wygląda ta elegancka koszula z szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Dziękuję za komentarz :) obserwuję oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne stylizacje
    Super wygląda ta koszula z szortami
    Pięknie wyglądasz
    Zdjęcia cudne
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  63. Pierwsza stylizacja świetna ;)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. świetne stylizacje :) mają ciekawy asortyment, poklikałam <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Najbardziej podoba mi sie pierwsza stylizacja ;)
    Aczkolwiek druga tez jest piękna ;*
    Pozdrawiam

    http://victim-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ładne stylizacje :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Pierwsza stylizacja bardzo mi się spodobała ^^ Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. W stylizacji z kapeluszem zamieniłabym krótkie spodenki na długie oraz buty na sportowe i otrzymałabym to, co lubię :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  69. obie stylizacje świetne ,aczkolwiek Ja wybrałabym pierwszą , kocham sportowe stylówki :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Genialne stylizacje, pięknie wyglądasz :* Jednak według mnie pierwsza lepsza <3
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Stylizacja 2 wymiata! Uwielbiam takie lekkie koszule! :D
    obserwuję :D
    zapraszam do siebie :)
    agattastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Pierwsza stylizacja jest mega <3 Chociaż druga też mi przypadła do gustu!

    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo ładne stylizacje :) Najbardziej podoba mi się ta pierwsza. Gratuluję współpracy. Poklikałam :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale świetne zdjęcia! I śliczne stylizacje:)
    Pytałaś u mnie o obserwacje, ja już obserwuję:)
    Zapraszam klik<3

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne stylizacje. Poklikałam. Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajne stylizację :) poklikałam
    mozesz poklikac u mnie ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Masz przepiękne włosy! Obie stylizacje są świetne, ale jestem większą fanką pierwszej :)
    Buziaki,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Wow!I love your Baseball tee and White Shirt, very beautiful on you!
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja już Cię obserwuję, kochana :) charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Wow, świetne zdjęcia i stylizacje. Sammydress ma bardzo ciekawy asortyment! :)
    Poklikałam!

    Pozdrawiam, Sandra
    Nowy post [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  81. Masz cudne włosy! Obie stylizacje są świetne, jednak bardziej spodobała mi się ta pierwsza ;)
    Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne stylizacje, jednak najbardziej podoba mi się stylizacja nr 2:)
    pozdrawiam

    http://styleveline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Kochana wszystkie linki poklikane - 2,17$, 6,16$, 13,54$, 7,54$, 9,95$, 7,11$ :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html
    + OBSERWUJĘ !!

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne stylizacja, szorty bardzo mi się podobają :)

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Druga stylizacja w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ale piękne stylizacje!
    Najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja nr 2 - bardzo ładna.:)

    http://veneska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetna 2 stylizacja ! Uwielbiam koszule ! <3

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  88. super rzeczy, a 2 stylizacja boska :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Pierwsza stylizacja nie jest w moim stylu, ale reszta już tak :)
    Mój blog
    Co powiesz na wspólną obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  90. super stylizacje! widzę, że nie tylko ja jestem ogromną fanką chokerów, w moim nowym poście też mam go ubranego i nie rozstaję się z nim :) ♥

    pozdrawiam
    http://paulines.pl/

    OdpowiedzUsuń
  91. Pierwsza stylizacja prześliczna,ale druga jakoś tak mnie nie przekonuje :/ Coś bym w niej zmieniła - buty sio. Gdyż iż nie za bardzo pasują mi do szortów xD Ale poza tym to świetny naszyjnik, zastanawiam się czy sobie takiego nie sprawić :)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  92. Pierwsza stylizacja jest świetna!♥ Przypomina mi takich typowych baseballistów! :D Poklikałam w linki kochana!:)

    Dziękuję za odwiedziny i równocześnie zaprazam na nowy post! Buziaki♥ Zyciedlapasji klikaj♥

    OdpowiedzUsuń
  93. Zakochałam się w twoim topie z croppa!! Ciekawe stylizacje! Okazujące twoje dwa oblicza ;*
    Pozdrowionka i zapraszam w wolnej chwili do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetne miejsce na zdjęcia!
    Pierwsza stylizacja jest idealna ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. 1 stylizacja bardzo przypadła mi do gustu,mój styl :3 idealnie :)

    Dopiero zaczynam,Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Druga stylizacja świetna :) Poklikałam i pozdrawiam :*
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetna stylizacja jedna i druga, wyglądasz pięknie <3 Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Z pierwszej stylizacji bardzo podobają mi się spodenki, zaś z drugiej kapelusz i naszyjnik *-*
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  99. Poklikałam! :)
    Bardzo podobają mi się stylizacje. Bardziej ta 2 ;)
    Powodzenia współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Kapelusz 6,16$
    Mogę prosić, żebyś się odwdzięczyła klikając w ten link: KLIK

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetne stylizacje, obie przypadły mi do gustu! Kapelusz jest fenomenalny, wymieniłabym tylko buty bo nie lubię obcasów "kaczuszek", ale ogólnie super! Poklikałam :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetne stylizacje, najbardziej podobają mi się dodatki do nich. Bardzo podoba mi się miejsce z pierwszych zdjęć, dodaje im genialnego klimatu! :) Poklikałam we wszystkie linki.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Świetne obie stylizację :)
    Micia

    OdpowiedzUsuń
  104. Mega mi się podobają twoje stylizacje! Wszystko świetnie dobrane! :)
    Zaprszam do mnie:
    dominikamarciniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Najbardziej podoba mi się stylizacja w kapeluszu ;)
    Obserwujemy? :)
    maaalgooos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Beautiful, loving the outfits! xo, Sophia from http://www.sistersandglitters.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetne stylizacje!
    Zapraszam do mnie: http://maaarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Bardzo ładne stylizacje! Super tło!

    OdpowiedzUsuń
  109. Podoba mi się zestaw z białą koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  110. super stylizacja 1
    zapraszam do mnie
    MÓJ BLOG KLIK
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły u mnie ZAPRASZAM
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/2016/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  112. Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły u mnie. ZAPRASZAM!
    http://natalaani.blogspot.com/2016/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  113. Uwielbiam czarne i białe ubrania więc stylizacje bardzo mi się podobają :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń