13 lip 2016

Rosegal.com / Zamówienie

Cześć.
  Niedawno dostałam propozycje współpracy z firmą Rosegal.com. Ich strona internetowa była mi wcześniej nieznana. W swoim sklepie posiadają towar przede wszystkim dla kobiet, można tam dostać: ubrania, dodatki, buty i wiele innych. Mężczyźni również znajdą tam coś dla siebie. Ponadto dysponują ciekawymi artykułami do domu. Mają bardzo różnorodny asortyment.
 Miałam możliwość złożenia zamówienia. Przejrzałam więc asortyment dla kobiet. Spodobało mi się wiele rzeczy, mogłam jednak wybrać tylko kilka. Zdecydowałam, że zamówię ogrodniczki, koszulkę, pasek, naszyjnik i zegarek. 

 Zamówienie zostało zrealizowane w bardzo krótkim czasie. Po upływie około sześciu dniu od złożenia zamówienia paczka była juz u mnie. Dostarczona została przez kuriera. Byłam bardzo mile zaskoczona po otworzeniu paczki. Dostałam rzeczy, które są dobrej jakości, a spodziewałam się dużo gorszej. Wydaje mi się, że ceny są bardzo korzystne. Ogólnie jestem zadowolona z całego zamówienia. Zrobiłam kilka zdjęć możecie zobaczyć i ocenić produkty oraz porównać je ze zdjęciami na stronie internetowej Rosegal.com
Ogrodniczki | koszulka | pasek | zegarek | naszyjnik

Jestem bardzo wdzięczna za klikanie w linki, jeśli trzeba będzie odwdzięczę się. 
       

184 komentarze:

  1. No faktycznie, mają fajny asortyment, a najbardziej spodobały mi się te ogrodniczki!
    Oczywiście kliknęłam:)
    Pozdrawiam,
    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te ogrodniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia i świetna stylizacja. Już zaglądam na stronę tej firmy. Może mają jakąś fajną biżuterię, bo Twój naszyjnik bardzo przypadł mi do gustu.
    Obserwuję i pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał ogrodniczki prezentują się świetnie, piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku jak ty słodko wyglądasz w tych ogrodniczkach , cudoo <3
    a w tym zegarku się zakochałam <3
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny naszyjnik! A za podobnymi ogrodniczkami ostatnio się oglądam.. ^^
    Świetną stylizacją stworzyłaś z zamówionych rzeczy :)
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza stylizacja♥
    Zapraszam, Mai blog

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie przeglądnęłam stronkę i faktycznie fajne rzeczy. Zegarek miałam podobny, ale te ogrodniczki są niesamowite. Mega mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ogrodniczki, twoje są wspaniałe.

    joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No bardzo ladnie wygladasz;)

    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wybór, ogrodniczki są super :)
    pozdrawiam i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te ogrodniczki są świetne. W najbliższym czasie chce sobie takie sprawić :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja ;)
    http://my-wooonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikałam.
    A co do rzeczy to bardzo mi się podobają :) Szczególnie te ogrodniczki.
    O sklepie tym jednak wcześniej nie słyszałam.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  15. Te ogrodniczki są mega!:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ogrodniczki <3 Ogólnie cudna stylizacja :)
    http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne ogrodniczki! Bardzo mi się podobają :D
    Linki poklikałam :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale ubrania wydają się ładne :D Najbardziej spodobał mi się zegarek :p A w linki poklikałam :)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham ogrodniczki, świetnie wygladasz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. That looks so cute!

    www.sophias-fashion.de

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale słodziachoo rybaczki :) Jestem bardzo na TAK :) Chociaż ja nie lubię materiału jeansu (czy jak to się tam piszę ), bo mnie obciera, ale wyglądają mega :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne ogrodniczki:D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ogrodniczki! :)

    Obserwuje i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ogrodniczki! Super odcień jeansu ;)
    jagglam.blogspot.com - Zapraszam do komentowania i obserwowania;) odwdzięcze się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne rzeczy! Zawsze podobały mi się ogrodniczki na kimś, ale sama niestety źle w nich wyglądam... :D
    Zegarem skradł moje serce!

    https://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Love that playsuit!
    Nice blog, dear ^-^

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne ogrodniczki :) Ja szukam czarnych, ale jak na razie nigdzie takich nie widziałam :/
    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ogrodniczki super! Myślę, że dopiszę coś w tym stylu do swojej ubraniowej wishlisty ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne ogrodniczki:D Też mam ale z długą nogawką.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Ogrodniczki i zegarek najbardziej mi się spodobały :)


    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne rzeczy zamówiłaś, poklikałam ci wszystko - 21,82; 15,75; 8,19; 4,00; 1,50$ :)
    Mogłabyś pomóc i mnie ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Te ogrodniczki bardzo mi się spodobały sama muszę sobie takie kupić

    Truskaweczka (klik) NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  33. Ogrodniczki prezentują się świetnie! :) Cudowne zdjęcia.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  34. mega są te ogrodniczki, od razu mi się spodobały :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne ogrodniczki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne są te ogrodniczki :)

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ogrodniczki śliczne, a zegarek przeuroczy. ♥

    Pozdrawiam,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. That's such a cute outfit, I love your dungaree, it's so cool! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się zegarek. Prześliczny. Dziewczęcy i delikatny :)

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK


    OdpowiedzUsuń
  40. Ogrodniczki są cudowne! A zegarek i naszyjnik to świetne i urocze dodatki :) Podoba mi się twój kolor włosów, naturalny? :)

    Zapraszam
    http://xcysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam naturalny blond. Szczerze mówiąc nie przepadam za kolorem moich włosów :) Chyba mi się znudził :D

      Usuń
  41. Ogrodniczki świetne, mam podobne i bardzo je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ogrodniczki są świetne, w sam raz na lato. Szkoda tylko, że póki co nas pogoda nie rozpieszcza :(

    Zapraszam na mój blog - famuart
    Dopiero zaczynam, mam nadzieję, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajna dziewczęca stylizacja, no i z pazurem w postaci naszyjnika na szyi super :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne masz ogrodniczki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny look, piękne te spodenki, kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne są te ogrodniczki *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładny zestaw :)
    Www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ogrodniczki fajne, kliknęłam :)

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna stylizacja :) Uwielbiam ogrodniczki :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  50. Sklep wydaje się naprawdę fajny, oczywiście kliknęłam w link.
    Jesteś naprawdę, naprawdę przepiękna! :)

    Oczywiście zaobserwowałam, byłoby mi miło gdybyś zrobiła to samo :)
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. super blog!! Oto mój blog, zachęcam do zostawienia obserwacji <3 http://karateusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne ciuszki! Ogrodniczki wymiatają!! :)

    Blackminniee

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem zaskoczona szybkością wysyłki, a ubrania wyglądają na dobre jakościowo. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ogtodniczki są bardzo ładne. Zegarek jest prześliczny. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    Moja strona na fb

    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  56. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  57. WooW śliczne zdjęcia
    Pięknie wyglądasz
    Ja kocham ogrodniczki
    Świetny post
    Zegarek oraz chocker są cudowne
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ogrodniczki są bardzo śliczne, choć ja bym preferowała takie, które sięgają wyżej na klatce piersiowej. Naszyjnik jest bardzo ładny i delikatny :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  59. super zamówienie! zazdroszczę :) najbardziej zakochałam się w ogrodniczkach, mam podobne ale z ciemniejszego jeansu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajnbe rzeczy zamówiłaś! Ten sklep już wcześniej znałam :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne zdjęcia i ogrodniczki *.*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2016/07/flower-on-nail-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Najważniejsze, że jakościowo są dobre :) Nie znałam wcześniej tej strony, więc fajnie, że miałam taką okazję. Ahh i uwielbiam ogrodniczki, więc dla mnie stylizacja, jak najbardziej na tak! Pozdrawiam :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Super stylizacja, a ogrodniczki wyglądają genialnie :>

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie przepadam za ogrodniczkami, ale wyglądasz w nich świetnie ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  65. uwielbiam ogrodniczki :) poklikałam Ci w linki, jakbyś mogła kliknąć też u mnie to byłabym mega wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  66. O stronie nigdy nie słyszałam, ale ma ciekawy asortyment. Ładnie wyglądasz w ogrodniczkach. Kliknęłam w każdy z linków ;>

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne ogrodniczki, sama mam parę i uwielbiam w nich chodzić :)
    Pozdrawiam, obserwuję :)
    paulinablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudowne ogrodniczki!
    Naszyjnik bardzo mi się spodobał :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, ogrodniczki prezentują się świetnie, gratuluje współpracy! mój blog

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękny zegarek!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczne rzeczy :)
    Najbardziej spodobały mi się ogrodniczki, zegarek oraz naszyjnik były cudowne.
    Bardzo fajny stylizacja :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  72. cute watch!


    www.thatgurlsolomon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Cool jumpsuit!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  74. ślicznie wyglądasz!
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne ogrodniczki, bluzka też okej :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. jak ja lubię ogrodniczki, ale mam manię wkładania telefonu do tej kieszonki na brzuchu i gdy się schylam prawie za każdym razem wypada i to jedyny ich minus :D
    zapraszam i pozdrawiam :)
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajne ogrodniczki i zegarek. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. śliczne ogrodniczki :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne te ogrodniczki, obserwuję!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. O matko, ale świetne są te ogrodniczki :) Dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Biżuteria świetna! ;)
    dominikamarciniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Ogrodniczki ♥ Tyle razy obiecywałam sobie, że je kupię i do tej pory nie kupiłam :) Super post!
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetne szorty! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  84. najbardziej podoba mi się najszyjnik! <3
    poklikałam :*
    + ja już jestem wśród Twoich obserwatorów od dawna :) sprawdź wśród osób bez avatarów :D
    miłego wieczoru!
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Super stylizacja! Ogrodniczki są świetne:)
    Co powiesz o wspólnej obserwacji? Odpowiedź zostaw u mnie na blogu:)
    Pozdrawiam
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetna stylizacja! Kliknęłam w link do ogrodniczek - 21.82$. Mogę liczyć na rewanż?


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  87. wietny zestawik!<3 Bluzeczka z Rosegal jest MEGA:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Ogrodniczki są cudowne! Ostatnio bardzo mi się spodobały :)
    Świetna stylizacja, zdjęcia bardzo ładne :*
    Poklikałam!
    1- 21.82$
    2- 15.75$
    3- 8.19$
    4- 4.00$
    5- 1.50$

    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie.
    Świetne ogrodniczki ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Ładne ogrodniczki!
    Gratuluję propozycji współpracy :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Ogrodniczki są świetne! Sama zamówiłam u nich koszulkę chłopakowi a sobie torebkę i koszulkę. Mam nadzieję, że dostanę coś fajnego ;) Poklikałam.

    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  92. Śliczny zegarek.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Zakochałam się w tym zegarku po prostu *-* Śliczne zdjęcia

    https://betheone-wam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  95. Śliczny zegarek, poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Bardzo fajne są te ogrodniczki.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Jeśli chodzi o stylizację, to chyba nie mój styl, ale bardzo spodobał mi się zegarek!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  98. Gratulacje z współpracy :) Ogrodniczki moim zdaniem świetne :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?( Ja już obserwuje)
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    ogrodniczki masz boskie- sama mam podobne i często noszę <3

    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Śliczne ogrodniczki i cudowny zegarek! :)

    Factory-Books

    OdpowiedzUsuń
  102. bardzo ladna koszulka :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Świetne ogrodniczki :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Cudowne te ogrodniczki i zegarek! Nie słyszałam wcześniej o tej firmie. Poklikane uczciwie. Zrewanżujesz się u mnie? <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Super ogrodniczki :)

    Klikniesz w ten link? Odwdzięczam się :)

    http://www.sammydress.com/product2797297.html?lkid=342407

    OdpowiedzUsuń
  106. Piękna stylizacja! Szczególnie podobają mi się ogrodniczki :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetne ogrodniczki :) Bardzo ładnie leżą te rzeczy na Tobie :)
    Ja już obserwuję, więc liczę na rewanż :))
    http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetne ogrodniczki! <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a ja na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. fajny kombinezon
    obserwuje i liczę na to samo :*
    http://xycjpc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Cudowny zegarek! :) Poklikane. ;) Obserwuje, miłych wakacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Cudowny zegarek! :) Poklikane. ;) Obserwuje, miłych wakacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. Koszulka wygląda znacznie lepiej wciśnięta w ogrodniczki niż pozostawiona sama sobie ^^ Bardzo ładny naszyjnik, lubię ten typ <3

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  113. Jaki śliczny zegarek *.* Ogrodniczki też ładne. Bluzka nie w moim stylu ;)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Ogrodniczki wróciły do mody! :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Uwielbiam ogrodniczki, są takie urocze :)
    Ps.oczywiście poklikałam

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Ogrodniczki cudeńko <3 Mam podobny zegarek tylko w czarnych barwach z allegro :) Chętnie zaobserwuję :)
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
  117. Poklikałam :)
    Najbardziej z całej stylizacji podoba mi się bluzka! <3 Jest genialna :)

    http://mojegottowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Wyglądasz rewelacyjnie! Współpracowałam z nimi kiedyś :*
    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  119. Świetny blog ;* Zaobserwowałam ;)

    Zapraszam- wrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Ładne ogrodniczki :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Świetne zamówienie, wszystko ładnie ze sobą współgra. Słyszałam o tej firmie wiele dobrego! :)
    Poklikałam w linki i jeśli mogłabym, proszę o to samo!:)

    Pozdrawiam,
    Sandra [blog-klik!]

    OdpowiedzUsuń
  122. śliczne zdjęcia :)
    Pisałaś u mnie o wspólnej obserwacji :) Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. jesteś piękną dziewczyną , a twój blog jest inspiracją
    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Fajne ogrodniczki ;D


    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  126. Chciałam sobie kupić ogrodniczki, ale nie znalazłam odpowiednich :( Twoje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Kliknęłam :) świetny zegarek i ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Piękne ogrodniczki. Zrobiły na mnie ogromne wrażenie ;) A tak ogólnie świetna stylizacja i wszystko ładnie dobrane. Poklikałam. Pozdrawiam i obserwuję :)
    https://girlchat27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. Świetne ogordniczki! :) zaraz zerkne co tam jeszcze ten sklep fajnego oferuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Rzeczy wyglądają na naprawdę fajne jakościowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Poklikałam w linki :) Życzę Ci aby współpraca dalej się rozwijała i przede wszystkim się udała!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  132. Fajne rzeczy :)
    obserwacja za obserwacje ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  133. śliczne ogrodniczki!

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Super ogrodniczki :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Super ogrodniczki :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. świetny post!
    obserwuję :)

    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Szybko doszła ta paczuszka. Śliczne rzeczy! Kliknęłam w dwa linki :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Świetna stylizacja, wszystko poklikanie :)

    MÓJ BLOG


    OdpowiedzUsuń
  139. Ogrodniczki są świetne! ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  140. Nice post. Have a great weekend!

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/07/avon-summer.html

    OdpowiedzUsuń
  141. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :)
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  142. Poklikane ♥

    www.roseaud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  143. świetnie wyglądasz <3 cudne ogrodniczki :)
    poklikane

    https://wooho11.blogspot.com - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Świetne zamówienie. Najbardziej podobają mi się ogrodniczki, są genialne.
    Poklikane: 21,82$ 15,75$ 8,19$ 4,00$ 1,50$
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. Świetna koszulka :)
    Pozdrawiam :)

    http://by-inga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Bardzo fajne zamówienie, poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Świetne ogrodniczki <3
    Było by mi bardzo miło gdybyś zaobserwowała Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  148. marzą mi się takie ogrodniczki <3

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  149. Poklikałam w linki <3
    świetny post!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. Zostałaś nominowana do LBA! ♥ http://worldmeeg.blogspot.com/2016/07/lba.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  151. Przepięknie wyglądasz! :*
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  152. Śliczne zdjęcia! ♥♥♥
    Pozdrawiam!:)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  154. Świetna Stylizacja !
    Zapraszam do mnie
    kara1414.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Świetna stylizacja :3
    Ja już za obserwowałam teraz ty :()
    http://modnagysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. Świetne ogrodniczki <3

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. Mają super asortyment :D Ślicznie wyglądasz jak zawsze z resztą :)
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  158. Moją uwagę przykuł zegarek ! :))
    Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  159. świetne stylizacje! a ogrodniczki są cudne:)
    Obserwuję i Pozdrawiam |Mój blog|

    OdpowiedzUsuń
  160. Cudownie wyglądasz :)

    http://nikoleannj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. Świetna stylizacja! Kocham ogrodniczki, dlatego ta stylizacja jak najbardziej przypadła mi do gustu! :) Obserwuję!

    Zapraszam do mnie:
    http://kawabez.blogspot.co m/
    Jestem tutaj nowa i liczę na Twoją pomoc. :)

    OdpowiedzUsuń
  162. Bardzo podoba mi się ten sweterek! ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń