13 cze 2016

Sammy Dress/ Cooperation

Cześć
Chciałam Wam przedstawić sklep internetowy Sammy Dress. Dostałam od nich propozycję współpracy. Syłyszałam już o tym sklepie internetowym wiele pozytywnych opini. Przejrzałam ich sklep, skupiłam się głównie na odzieży, mają bardzo duży wybór ubrań na sezon wiosna/lato. Oferują ciekawy i różnorodny asortyment dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Posiadają również asortyment do domu i ogrodu.  Koszty przesyłki zależą od lokalizacji, wagi i wielkości zamówienia. Oto kilka rzeczy, które mi się spodobały.


 klik  klik  klik


klik  klik  klik


klik  klik  klik
klik  klik  klik




klik  klik  klik

Sammy Dress ma "bogaty" asortyment jeżeli chodzi o sukienki i stroje kąpielowe. Myślę, że każdy mógłby znaleźć coś w swoim stylu. Chciałabym Was poprosić o wejście w "klik", nie koniecznie we wszystkie,wystarczy kilka. Byłabym bardzo wdzięczna, pomoglibyście mi, zajmie to tylko chwilkę. (Jeśli trzeba u Was poklikać piszcie śmiało, odwdzięcze się ) 

93 komentarze:

  1. Wszystkie rzeczy sa naprawde fajne, spodenki przygarnełabym wszystkie :D
    poklikałam :*
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy naprawdę super, szkoda tylko, że stronka zagraniczna, poklikałam :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the swimsuits so chic .
    My blog: RumelaTheShopaholic

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko poklikane! Ja też dostałam propozycję współpracy tylko od Banggood.
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknelam:d
    Maja fajne rzeczy :d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :)
    Obserwuję bloga i instagram :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana oczywiście poklikałam ci w prawie wszystkie linki (oprócz 3 ostatnich ) :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
    Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam oczywiście, powodzenia we współpracy :*
    Mogłabyś kliknąć u mnie w banner shein pod postami? ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stroje kąpielowe :) Poklikałam i w wolnej chwili gdybyś mogła poklikać u mnie: http://garderobelove.blogspot.com/2016/06/wspopraca-dresslinkcom-czyli-moja.html :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ciuszki - zwłaszcza stroje kąpielowe.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)
    pasjekaroliny.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna wishlista! oby współpraca ci się udała :)
    oczywiście poklikałam, warto sobie pomagać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. great post
    have a nice day mu blogger friedns....
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne ciuszki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci udanej współpracy! Do mnie 2 dani temu napisała pani z Banggood z propozycją współpracy i podjęłam się tego wyzwania xd Jeśli będziesz chciała wpadnij do mnie i pomóż mi z współpracą :D Post z wishlistą będzie u mnie w niedzielę :D Kliknęłam w każdy link! Wybrałaś super rzeczy, a 3 sukienka jest prześliczna!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  15. osobiście urzekły mnie stroje kąpielowe są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kliknęłam te, które mi się najbardziej spodobały. Koszulka z kaktusem i ta z ananasami wyglądają super. Trzecia sukienka z drugiego kolażu jest obłędna, poszłabym w niej na bal w ten piątek <3
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy kostium kapielowy z elementami złota jest wprost przesliczny ! :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Po klikane mega ta bluzka z kaktusem <3
    https://t-beyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie rzeczy bardzo mi się spodobały *.* Poklikałam!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Stroje super zamówię na pewno :)
    http://zakreconacalyczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne rzeczy :) poklikałam
    obserwuje :*
    ulciiakblog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikane :)
    Stroje kąpielowe są cudne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze powiedziawszy jeszcze nie słyszałam o tej stronce, ale asortyment ma ciekawy, wybrałaś świetne rzeczy, bluzka z kaktusem najlepsza!♥
    Obserwuję i zapraszam, Mai blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy asortyment mają, poklikałam ;*
    Zapraszam do siebie może zostaniesz dłużej :D
    paulinablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne rzeczy :) Bluzka w ananaski świetna ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba, zaobserwuj :) Będzie mi miło jeśli skomentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikane w sukienki bo sa rewelacyjne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawe propozycje!
    Przejrzałam całego bloga i bardzo mi się spodobał!
    Zapraszam do siebie! Bardzo proszę również o pomoc w kliknięciu w kilka linków!
    http://thevogueboxx.blogspot.com/2016/06/140616-bang-good.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post :)
    Zapraszam do mnie: http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękne rzeczy, spodenki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Słonecznikowe spodenki idą do mnie właśnie z banggood! <3 będą na dniach :) gratuluję współpracy! linki uczciwie poklikane :* I mam pytanie - czy u sammydress zbiera się kliki na pierwszą paczkę,czy wysyłają po zrobieniu wishlisty? :)
    Możesz mi też pomóc z klikami? :) w tym poście: http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/06/dresslink-wishlist-na-co-czekam-tym.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Stroje kąpielowe skradły moje serce :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. |Naprawdę piękne rzeczy wybrałaś do tej listy. oczywiscie służę pomocą i poklikam ;)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. te stroje kąpielowe są po prostu cudne :) szkoda tylko, że nigdy nie wiadomo jak z rozmiarami :/
    http://tragicm4gic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne te sukienki i ta bluzeczka w ananasy <3

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne ubrania. Poklikałam.
    Najbardziej podoba mi się biała sukienka z drugiego rzędu i koszulka w ananasy :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. krótkie spodenki kupiłabym wszystkie :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowne rzeczy:) poklikałam :**

    OdpowiedzUsuń
  40. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CallofBeauty

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, so many beautiful pieces, I love all of them! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne ciuchy - idealne na lato! :)
    Poklikałam, powodzenia we współpracy!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku, jakie cudowne ciuszki. Najbardziej spodobały mi się szorty oraz ta bluzeczka z kaktusem! Gdyż uwielbiam kaktusy i kiedyś je kolekcjonowałam, jeśli tak to można nazwać ;)
    Poklikałam w linki. Też zrobiłam swoją wishlistę i może coś Cię zainteresuje u mnie, więc zapraszam ;)

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  44. Słyszałam już kiedyś o tym sklepie;) Bardzo podobają mi się spodenki!
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Poklikałam troszkę, te rzeczy są świetne! 2 i taka biała sukienka to hit! Kostiumy super, szczególnie ten czarno biały! Oby spodenki dobrze leżały :) Crop top to cudo, szczególnie z tym kaktusem! Mega zamówienie, muszę obcykać sklep!


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo ciekawe propozycje :) poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  47. najbardziej podobają mi się stroje kąpielowe. Poklikane ^^/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  48. Kliknęłam w kilka klików! W sumie najbardziej chyba podobają mi się spodenki i t-shirty :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo podobają mi się sukienki, stroje, wszystko mi mega przypadło do gustu niestety wszystko ładne ale pieniedzy nie starcza. :D Poklikane <3

    Zapraszam do siebie:https://kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejku, oni mają śliczne te rzeczy!!
    A te stroje kąpielowe to cudo!
    Poklikałam!
    Jesli ktoś mógłby poklikać u mnie, to byłabym wdzięczna! :)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. poklikene wszystko raz jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  52. wow, mają śliczne ciuchy! :) wszystko bardzo mi się podoba, szczególnie topy i kostiumy kąpielowe! :)
    kliknięte ;)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  53. Poklikane ;-) Świetnie wyglądają te sukienki - podobają mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super sukienki ,choć kostiumu kąpielowe też niczego sobie :)

    miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Mega mi się wszystko podoba! Jednak stroje kąpielowe i koszulka z kaktusem spodobały mi się najbardziej! :D Poklikałam wszyściutko: 15.97$ 12.39$ 10.68$ 11.66$ 14.03$ 17.42$ 8.24$ 14.50$ 8.96$ 11.42$ 10.19$ 12.85$ 6.09$ 10.43$ 16.05$ 6.99$ 7.49$ 11.25$

    Pozdrawiam ♥ Mogłabyś kliknąć również u mnie w najnowszym poście, będę bardzo wdzięczna? <3
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo podobają mi się te letnie sukienki, sa naprawdę urocze :) Poklikałam w linki kochana :) Pozdrawiam, Darin Kr

    OdpowiedzUsuń
  57. po klikane
    15.97
    12.39
    10.68
    14.03
    17.42
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  58. Po klikane :D Urocze sukienki, zazdroszczę współpracy z nimi :)
    Jak byś mogła po klikać u mnie :)

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  59. Nigdy nie słyszałam o sklepie. Ale pomagam! Kolezanko z blogsfery :) Poklikałam :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystkie rzeczy bardzo mi się spodobały, ale stroje najbardziej wpadły mi w oko ^^ Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne są te szorty!
    Poklikane :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. mają cudowny asortyment <333 A zwłaszcza koszulki *-*
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Poklikane i zapraszam do mnie na poklikanie


    MÓJ BLOG KLIK.>

    OdpowiedzUsuń
  64. poklikałam! mają super stroje kąpielowe :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  65. Chyba zamówię sobie któryś z tych strojów kąpielowych, bo są mega ♥
    Zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy?
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Stroje kąpielowe mają wspaniałe
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję, teraz ty słońce :)
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. wow super wishlista poklikane
    zapraszam do mnie :) julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne ubrania mają :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  70. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam w kilka: 15,97$, 12,39$, 10,68$, 11,66$, 14,03$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik w bluzkę Sheinside oraz ich baner boczny? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  71. Odpowiedzi
    1. Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
      racjonalny empiryk - klik

      Usuń
  72. Poklikane :)) Super wish lista.

    OdpowiedzUsuń
  73. Strój na jakim jest srebrny zegarek to mój osobisty ideał!

    OdpowiedzUsuń
  74. Czemu twój blog jest taki śliczny? 😘
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne ciuszki , kupiłabym wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  76. Czerwona sukienka jest boska!
    Szczególnie, że uwielbiam koronki ^^
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  77. zakochałam się w tych strojach!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://lifebystone.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  78. świetne są te szorty ! <3

    OdpowiedzUsuń