30 cze 2016

OOTD #4

Cześć
Ostatnio miałam mało wolnego czasu. Ciągle byłam czymś zajęta, miałam coś do załatwienia. Znalazłam jednak chwilę na spotkanie z koleżanką. Zaprezentuje Wam zdjęcia, które udało nam się zrobić. Świetnie się przy tym bawiłyśmy, mimo że koleżanka troche ucierpiała, ponieważ w wyniku upadku stłukła sobie kolano, będziemy to jednak dobrze wspominać...
Jagoda (IG Jagody) miała na sobie stylizacje miejską, sportową.  Moja stylizacja nawiązywała zaś troche do stylu boho. Coraz częściej w mojej garderobie pojawiają się elementy właśnie tego stylu, ponieważ bardzo przypadł mi w tym sezonie do gustu.
Każdy z nas ma swój styl i każdemu podoba się coś innego. Chciałam więc zapytać jaki styl Wy preferujecie ? Zapraszam do oglądania zdjęć i zachęcam do komentowania. 

 crop top- reserved | szorty- h&m | koszula- sinsay | okulary-sinsay 

 sukienka- papaya | baleriny- lokalny sklep | okulary- sinsay

Klikniesz? Będę bardzo wdzięczna.

klik  klik  klik  klik  klik  klik

137 komentarzy:

  1. uwielbiam koszule w kratę! cudowna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacja! Cieszę się, że świetnie się bawiłyście, szkoda kolana ;D Ale ważne, że są wspaniałe wspomnienia ^.^ Poklikałam: 7.54$ 18.90zł 4.80$ 69.95zł 7.99$ 49.36zł

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście piękne zdjęcia:) co do stylu to najbardziej podpada mi chyba na sportowo. Trampki, szorty i t-shirt czyli takie typowe :)) poklikane :)

    pozdrawiam cię serdecznie: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne te zdjęcia;)

    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie i naturalnie w obydwu przypadkach. Jaki styl wolę? Ostatnio się zmienia. Luźniejsza góra, legginsy, sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie i naturalnie w obydwu przypadkach. Jaki styl wolę? Ostatnio się zmienia. Luźniejsza góra, legginsy, sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :) Nie wiem, jak powinnam sklasyfikować mój styl. Lubię czarno-białe rzeczy i tyle.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądacie :) Extra ta zawiązana koszula, dodaje pazurka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszule takie uwielbiam!!! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie baardzo ładnie wyglądacie!
    Ta sukienka jest genialna!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam koszule, po protu mój świat, moja bajka, zawsze wszędzie ze sobą mam koszulę <3

    madzik-world.blogspot.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście jestem mieszanką wybuchową stylów więc u mnie w szafie znajdziemy hmm może nie wszystko, ale baardzo dużo różnych, różnistych ciuchów:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylówka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te balerinki <3
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane :)
    Świetnie razem wyglądacie :)
    Piękne butki <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. So fab!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jest czerwona sukienka! poklikane :) zaobserwowane :) karolinaaag - blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula jak dla mnie najlepsza . Poklikane. Zapraszam do mnie:
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia
    Pięknie wyglądacie
    Obie stylizacje idealne
    Ja ubieram się bardziej w stylu miejskim, zaś boho według mnie jest świetny!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, nowy wpis oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna sukienka Alicjo :D
    Ostatnio wszędzie widzę takie wiązane baleriny :D normalnie jak Pocahontas xD

    grlfashion.blogspot.com
    odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie podobają mi się Twoje buty <3 I masz śliczne włosy!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna ta czerwona sukienka!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post i fajne stylizacje. Poklikała . Będzie mi miło jeśli napiszesz komentarz na moim blogu i zostawisz tam subskrybcję

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjne OOTD


    Zobacz jak łatwo możesz dostać pudełko japońskich słodyczy:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne stylizacje, super tło do zdjęć:)
    Poklikane;)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacje, ładne modelki :)
    poklikałam w linki :D

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zarąbiste tło ! :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/06/przeglad-rzeczy-z-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wygladacie :* Dwie piekne stylizacje!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie mam jakiegoś określonego stylu. Noszę to co mi się podoba i w czym czuję się dobrze :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne stylizacje. A Twoja przyjaciółka ma piękny uśmiech!
    Pozdrawiam,
    Aureleei

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia! Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja ;)


    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  32. zdjęcia pierwszej stylizacji są fenomenalne!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję świetnego bloga! :)

    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Poklikane <3
    Swietne stylizacje ja na codzien preferuje styl taki aby bylo mi wygodnie wiec dresy nie sa mi obce! Zdjecia cudowne naprawde wspolczuje Jagodzie tego kolana na pewno strasznie boli :/
    Co do mojego wieku *nawiazuje do komentarza ktory u mnie zostawilas i bardzo za niego dziekuje <3* to gdy bylam mldosza tak te 15-16 lat wszyscy mowili mi per pani i byli pewni ze mam ponad 20 lat albo i wiecej a od pewnego czasu od kiedy skonczylam te 17-18 odmlodnialam :D Dodatkowo srodowisko przez to ze jestem w klasie z o dwa lata mlodszymi ludzmi *zaliczalam wszystkie jezykowe programy* to czuje sie na hot 17 nie na hot 19 XD
    Buziaczki naprawde swietne zdjecia!
    P.S. Jestem twoim 200-tnym obserwatorem! *YEEEEY*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie że pierwsza stylizacja na tle takiego murala, to zawsze coś ciekawego :)
    Sukienka ma ciekawy kolor ^^

    http://panifinezja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia ♥ Mega tło znalazłyście do tej pierwszej stylizacji! Świetnie to wygląda :) Obserwuję ^^ Pozdrawiam,
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne stylizacje :) Zdjęcia również :) Chociaż do gustu bardziej przypadła mi ta pierwsza :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne stylizacje :) Zdjęcia również :) Chociaż do gustu bardziej przypadła mi ta pierwsza :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. pieknie wyglądacie :) poklikane ;3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  40. super sukienka, świetny blog :) pozdrawiam!
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Obie stylizacje mi się bardzo podobają. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne stylizacje. Nigdy nie ubieram się według jakiegoś określonego stylu. Sama staram się kreować siebie, wybierając rzeczy różnego rodzaju :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia :D Bardzo ładna ta czerwona sukienka :) Mnie ostatnio styl boho tez się bardzo podoba. Zwłaszcza wszystko co ma frędzle. A ogólnie od dawna jestem zakochana w stylu Pin-up. I chociaż sama rzadko nawiązuje do niego w codziennych stylizacjach to bardzo mi się on podoba :)
    Pozdrawiam
    Magymamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. W tym przypadku obie stylizacje mi się podobają ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Obydwie stylizacje bardzo mi się podobają, ale pierwsza dosłownie wpadła w mój gust ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślicznie obie wyglądacie. Poluję na taką koszulę, ale zawsze kiedy ją znajduję w jakimś sklepie, nie mam akurat przy sobie pieniędzy.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. great post, I love your blog!
    Have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwsza stylizacja jest śliczna, również lubię tak czerwoną koszulę zawiązać w pasie ;)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zakochałam się w butach w drugiej stylizacji ♥ Poluję na nie od dawna :)


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  50. Obie stylizacje mi się podobają :D Szkoda, że koleżanka coś sobie zrobiła, ale będą wspomnienia haha! Kliknęłam oczywiście
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  51. Twoja stlizacja jest zdecydowanie bliższa memu sercu! :) Ładnie Ci w takim kolorku!

    OdpowiedzUsuń
  52. Obie ładnie ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Obie ładnie ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne ciuszki <3

    Zapraszam na: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny blog i zapraszam do siebie. :D
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Obie stylizacje bardzo mi się podobają :)
    Linki poklikane!

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetnie wyglądacie dziewczyny- każda z Was ma trochę coś z mojego stylu :D
    pierwszy to taka łobuziarrrra, drugi romantyczna i dziewczęca- fajnie, że pokazujecie zestawy z zupelnie roznych od siebie bajek <3

    a kolano... do wesela się zagoi ;) hehe

    Dziewczyny mogę prosić o kliki w linki Shein ?
    jeśli będę mogla kiedyś się odwdzieczyć, to piszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. świetne zdjęcia ;)
    zapraszam http://emptyy-promises.blogspot.com/ ;P

    OdpowiedzUsuń
  59. Obie stylizacje cudowne :* buziaki

    OdpowiedzUsuń
  60. Super stylizacje ;)
    Pierwsza przypadła mi do gustu!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja osobiście nie mam jakiegoś wyznaczonego stylu, ubieram wszystko co mi się spodoba! Może to jakoś daje mi pewien styl ubierania, którego nawet nie zauważam? Bardzo możliwe :D Jednak mi osobiście podobają się outfity w stylu grunge oraz -jak tobie- w stylu boho! Na szczęście oba te style mają teraz powrót do naszych sklepów.
    Piękne outfity dziewczyny i uważajcie na siebie hahah

    Ponadto zapraszam do mnie! ♥
    NESSVIA

    OdpowiedzUsuń
  62. Oby dwie przepięknie wyglądacie! Ładna sukienka ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. oczywiście klikam i pomagam: 7,54$, 21,08zl, 4,80$, 69,95 zl, 7,99$, 49,36zl

    dziękuję za szczere kliki u mnie :) :*

    milego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja uwielbiam styl sportowy. Chociaż przyznam, że w szafie mam nie mała kolekcję sukienek i spódnic, bo lubię czasami ubrać się elegancko. :))
    pozdrawiam
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Wow dziewczyno ile ty masz wzrostu!? :o Pięknie!!! ♥ Zdjęcia świetne. :)
    Zapraszam do mnie :) KLIK
    Zachęcam do komentowania, obserwowania :
    )

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne zdjęcia, poklikałam, poklikasz u mnie również w banery?:*
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajna stylizacja, bardzo ładne zdjęcia ^^

    ♥♥♥
    Zapraszam do siebie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  68. Życz jej zdrówka :( Wszystko poklikane ;) A jeśli chodzi o preferowany styl, to naprawdę różnie, od najluźniejszego po eleganckie księżniczki z bajek ;))
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. O wiele bardziej podoba mi się styl koleżanki w sukience :)

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo mi się podoba ten pierwszy outfit, bo to zdecydowanie mój styl, ale drugi też niczego sobie;) obserwuję!
    Zapraszam, Mai blog

    OdpowiedzUsuń
  71. swietna ta koszula w kratę :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Obydwie stylizacje są super jednak pierwsza trochę bardziej mi się podoba bo jest w moim stylu :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetna sesja! 🙂

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Super stylizacje, przepięknie wyglądacie!
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Obie stylizacje są mi bliskie. Fajnie, że się dobrze bawiłyście przy robieniu zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  76. Super post i piękne zdjęcia
    Oby tak dalej! :)

    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Obie stylizacje są świetne, jednak bardziej przekonuje mnie druga, jest ona typowym odzwierciedleniem mojego stylu :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  78. obie stylizacje fajne, ale druga bardziej mi się podoba :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  80. Świetna sesja :) poklikałam trochę 7.54 4.80
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. uwielbiam koszulę w kratę! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  82. pierwsza stylizacja jest świeetnaa! w drugiej jest bardzo ładna sukienka <3

    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudowne stylizacje, uwielbiam koszule w kratkę.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Koszula w kratkę jak najbardziej na tak! Oczywiście poklikałam w linki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na NOWY POST http://camodja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Ciekawie dobrane stylizacje. Szkoda kolana, ale dobrze, że macie pozytywne wspomnienia.
    Poklikam. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetne stylizacje!
    http://official-natalia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetne stylizacje, chociaż pierwsza bardziej wpada w mój gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  88. szukam takiej koszuli ! <3

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo ładne stylizacje :). W prostocie siła! :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Uwielbiam koszule w kratę , a na najbardziej czerwona , która posiadasz i pięknie zestawilas w całość. Świetne zdjęcia dziewczyny .

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. świetne stylizacje, cudowna sukieneczka ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  93. o jakie sliczne zdjecia
    a stylizacje warte uwagi
    http://k-kkasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Obie ślicznie wyglądacie :* Uwielbiam koszule w kratę :* piękne zdjęcia :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Druga stylizacja zdecydowanie jest bardziej w moim stylu chociaż pierwsza też bym założyła :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Bardzo fajny, prosty zestaw :) Koszula w kratę świetna!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetne stylizacje, poklikałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo fajne zdjęcia, pozdrów koleżankę niech kolano szybko się goi 😉
    https://evalinecat.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Super stylizacje, najbardziej podoba mi się ta pierwsza bo to mój styl :)

    dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Bardzo fajnie tu u ciebie, szczególnie zauroczył mnie wygląd twojego bloga, sama robiłaś? :D

    Zapraszam do mnie *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetne zdjęcia :*
    ♥♥♥
    Zachęcam do komentowania i obserwowania. Dopiero zaczynam ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  103. Styl boho jest świetny :). Ja osobiście lubię zwiewne sukienki, kapelusze itp., taki "romantyczny" styl, ale sama rzadko się tak ubieram, bo mimo wszystko stawiam na wygodę i zwykle noszę spodnie/spodenki + t-shirt :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Super zdjecia!Ja mam swój styl i tego sie trzymam !
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Obie pięknie wyglądacie! ♥ obserwuję :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  106. super, mega pozytywnie
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Ojjj mój styl jest totalnie zróżnicowany, to zależy od dnia, humoru i moich planów :) Czerwona sukienka bardzo przypadła mi do gustu!!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetne zdjęcia :) Mój styl jest zależny od mojego humoru, jednak dominują w nim dziewczęce tony. Mimo to uwielbiam kraciaste koszule przewiązane w pasie, trampki. :*

    💜💎Unicorns World💜💎

    OdpowiedzUsuń
  109. Podoba mi się stylizacja twojej koleżanki :) Twoja sukienka jest urocza <3

    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Świetne stylizacje! Nie mam chyba jednego określonego stylu, jestem mieszanką kilku :)
    Przy okazji zapraszam:
    http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Śliczny outfit :)
    Ja najczęściej ubieram się luźno, ale lubię czasem włożyć sukienkę czy spódnicę :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Outfit z koszulą to zdecydowanie coś dla mnie!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Koszula przewiązana w pasie bardzo fajnie wygląda i sama też często tak chodzę :)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Świetne zdjęcia, super tło u pierwszej dziewczyny, świetnie zgrało się z koszulą w krate ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Ta koszula przewiązana w pasie świetnie wygląda ! :D
    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  116. Śliczna stylizacja, bardzo w moim stylu :D

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  117. Ciekawe stylizacje :) Ja uwielbiam łączyć styl sportowy z eleganckim. Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Czerwona sukienka...cudo!

    reviolines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Aaale piękne zdjęcia !! <3 wszystko bardzo ciekawie napisane :) pozdrawiam stripesveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Obie stylizacja są przepiękne :D Jesteście mega fotogeniczne :D
    Gattta

    OdpowiedzUsuń