23 cze 2016

OOTD #3

Cześć
 Chciałam Wam zaprezentować moją dzisiejszą stylizacje. Mam na sobie koronkową sukienkę, baleriny z wiązaniami oraz dodatek w postaci zegarka. Zaczęło się "oficjalnie" lato, a wraz z nim wakacje i pora odpoczynku. Z racji tego, że mam więcej czasu postaram się częściej publikować posty. 

 Jestem mieszkanką jednej z wielu wsi na Lubelszczyźnie. Zdięcia więc zostały wykonane w plenerze. Osobiście wolałabym mieszkać w mieście. Jednak wieś ma swoje uroki. Jednym z takich plusów jest na pewno piękny krajobraz przyrody, szczególnie latem. 
Miasto czy Wieś ? Myślę, że stworzę na ten temat posta. Zapraszam do oglądania zdjęć.  

Sukienka-second hand | baleriny-lokalny sklep | zegarek-??


      klik  klik  klik  klik

159 komentarzy:

  1. śliczna sukienka;D Ja wolę miasto ale na jego obrzeżach.... :))

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna sukienka i fajen krajobrazy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka :)
    Wianuszek dodaje uroku <3
    Poklikane :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam ;)
    Mega zdjęcia 😍😀
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam ;)
    Mega zdjęcia 😍😀
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś zrobiłam notkę, gdzie wolałabym mieszkać i uznałam, że wieś to moje miejsce :D Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikanie , świetne zdjęcia i piękna sukienka .

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie sukienki:) Ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukieneczka świetna choć dla mnie jest za luźna :D Cudowny wianek!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile ja by dała by mieszkać w miescie :/
    Ślicznie ci w tej stylizacji, bomba :*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobną sukienkę ze stradivariusa, jest śliczna:)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful summer outfit!
    Would you like to follow each other? Let me know)
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wolę przedmieścia, bo na porządne zakupy nie trzeba by było daleko jechać, a miejscówka (przynajmniej tu gdzie mieszkam) jest spoko, bo nie jest tak dużo ludzi i są miejsca by pospacerować.

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna dziewczęca sukieneczka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sukienka ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne są te zdjęcia, kocham taki naturalny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz ślicznie! *.*
    zapraszam http://olamyfashion.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
  20. CUdowna sukienka i ślicznie w niej wyglądasz !

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sukienka, uwielbiam boho ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja i poklikałam :)

    Mam małą prośbę czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście oraz w banner na pasku bocznym byłabym bardzo wdzięczna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;>
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne buty!
    Ja wolę mieszkać albo w małym miasteczku, albo na jego obrzeżach tak jak właśnie mieszkam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sceneria! A stylizacja pasuje do niej w 100% :)
    https://gorzela-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz ! :) Zapraszam do mnie na:
    www.vvbre.blogspot.com
    Obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  26. hej! z góry przepraszam za spam, ale bardzo mi zależy i potrzebuje kliknięć w linki aby utrzymać współprace:( liczę na pomoc i obiecuję że się odwdzięcze kochana!!! *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia, a sukienka cudo!
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/
    http://nadziejana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja udana. Idealna na lato ! 😊
    Zapraszamy na mojego bloga
    http://emiliily.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale pięknie! Tak dziewczęco i uroczo :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz mega uroczo! Sukienka przepiękna. Linki uczciwie kliknięte. ;-)
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz rewelacyjnie :* Mimo że mieszkam na wsi, zdecydowanie wolę miasto :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja także w wakacje chcę publikować więcej postów. :) Oby na obu się udało! Również mieszkam na wsi i chyba wolę to od miasta, chociażby właśnie za te krajobrazy i pewnego rodzaju wolność. Świetne zdjęcia. ;) Poklikałam. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tam wolę wieś, ale znajdującą się w pobliżu miasta ;)
    Śliczna sukieneczka a pomysł na zdjęcia świetny. Kwiaty w tym przypadku stanowią ciekawy dodatek.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja lubię miasto, nie chciałabym się z niego wyprowadzać, jednak czas wolny uwielbiam spędzać poza nim :P

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz! :)
    Myślę, że zarówno miasto jak i wieś mają swoje plusy, choć ja wolę życie w mieście.
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ja nie umiem polować w second handach :( ładna, dziewczęca stylizacja, uśmiechnij się :)
    http://codeeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia! Sukienka bardzo mi się spodobała ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny letni look, bardzo festiwalowy :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepięknie wyglądasz! Buty są najlepsze :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Również pochodzę z Lubelszczyzny. Aktualnie mieszkam w Warszawie. Piękna sukienka!

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale świetna sukienka :D.
    Małe i ciche miasta są najlepsze, chociaż wieś na swój urok ;).
    Pink Chocolate

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcie na różowym tle jest cudowne! :D
    Prosta bardzo wakacyjna stylizacja, bardzo pasuje do Twojej urody ;)
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia <3

    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja tak jak ty wolałabym mieszkać w mieście, a mieszkam na wsi-.-. CO do stylizacji to świetna, bardzo wakacyjna. Podoba mi się! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne zdjęcia. ♥ Kiliki gotowe. Zapraszam i Pozdrawiam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna, typowo letnia i dziewczęca stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  47. uroczo wyglądasz w tej sukience i w wianku :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak przepięknie wyglądasz! Bardzo wiosennie :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne zdjęcia zapraszam do mnie : http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdecydowanie wieś, albo najlepiej byłoby mieszkać raz tu raz tu! Kiedyś twierdziłam, że mogę mieszkać tylko w dużym mieście ale jak jadę czasem na wieś to doceniam spokój jaki tak jest i oczywiści naturę, widoki.
    Śliczne zdjęcia!
    Udanych wakacji Ci życzę!

    http://zagubionazmapa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładne zdjęcia! Śliczny letni outfit ♥
    Poklikałam!
    Sukienka- 14.03$
    Buty- 73.60zł
    Zegarek- 20.02zł
    Wianek- 2.30$ (na przecenie)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczne buty , bardzo mi się takie podobają <3 sukienka też świetna <3
    też mieszkam na wsi, ale u ciebie jest ładniej :)

    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładna letnia sukienka! Udanych wakacji ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  54. Super stylizacja, ja osobiście lubię mieszkać w małym miasteczku, które jest blisko większego miasta :)
    mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  55. przepięknie wyglądasz, promieniejesz! :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Sukienka wygląda ciekawie. Też mieszkam w małej wiosce na Lubelszczyznie, kiedyś to mi przeszkadzało jakoś dziś w sumie się ciesze
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  57. też mieszkam pod miastem, mam piękne widoki. i tak samo jak ty wolałabym mieszkać w mieście. jakimś dużym najlepiej. jestem typowym mieszczuchem haha

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Kliknięte ;)
    jej ta sukienka jest prześweitna!
    jak tylko ją zobaczyłam to tak czekałam tylko kiedy napiszesz skąd ją masz :D
    dochodzę do końca postu a tam Secondhand i się mega zasmuciłam :(

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczna sukienka i buty :D Właśnie na takie buty poluję :D
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  60. Przepiękna stylizacja! Świetne zdjęcia.
    Poklikałam we wszystkie linki.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Sama mieszkam na wsi i bardzo to lubię, jest taka cisza i spokój :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczne zdjęcia, bardzo wakacyjne :) Bardzo lubię wiejskie klimaty. Czuję się świetnie na takiej przestrzeni, jednak lubię również miasto. Najlepiej by było, gdybym jedną stopą była w mieście, a drugą na wsi :D

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne buty! ładnie wyglądasz w wianku :0
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. You look great!!!

    Do you want to support each other's blog by following each other? Please let me know if you do so I can follow you right back ;)
    ☆My blog "Demilla". Welcome!☆

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne zdjęcia, masz cudowną urodę ^^ A co do zamieszkania to i miasto, i wieś mają swoje zalety ;) Fajnie gdy możemy zaznajomić się z oboma. Jednak uwielbiam wieś, za ten spokój, ciszę i jak już wspomniałaś krajobrazy przyrody ;)
    Pozdrawiam
    Veeluf
    www.veeluf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo fajne zdjęcia i cudna sukienka, poklikałam (mam nadzieje że pomogłam)
    POZDRAWIAM ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Pięknaś ! 💗 A stylówka cudowna, bardzo mi się podoba ! Życze samych sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetnie wyglądasz! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Pierwsze zdjęcie - prawdziwa słowiańska dziewica ;)
    Świetna stylizacja. Ja jestem typowym mieszczuchem.

    http://icedaughter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ładny ootd, a ta sukienka- jest mega,nie pomyślała bym, że jest z second handu, chociaż, tam też można znaleźć na prawdę świetne ubrania,zdjęcia bardzo ładne, a co do uroków wsi- sama mieszkam na wsi (tylko takiej bardziej miastowej hahahah), a do szkoły dojeżdżam do miasta, dla mnie to rozwiązanie idealne :)

    Poklikane i zapraszam do siebie
    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo ładny ootd, a ta sukienka- jest mega,nie pomyślała bym, że jest z second handu, chociaż, tam też można znaleźć na prawdę świetne ubrania,zdjęcia bardzo ładne, a co do uroków wsi- sama mieszkam na wsi (tylko takiej bardziej miastowej hahahah), a do szkoły dojeżdżam do miasta, dla mnie to rozwiązanie idealne :)

    Poklikane i zapraszam do siebie
    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  72. Masz śliczne włosy! :) Co do stylizacji, to nie są moje klimaty, bo preferuję bardziej styl sportowy, co nie oznacza, że mi się nie podoba! :) Śmiało, wstaw post o dylemacie 'miasto czy wieś?', chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Fajna stylizacja:) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczna stylizacja :). Ja mieszkam w mieście, ale zawsze marzyłam o mieszkaniu na wsi.. Może kiedyś mi się uda :D
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://klassandglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Jeju jesteś taka śliczna. Twój blog bardzo mnie motywuje. Zawsze gdy potrzebuje kogos lub czegos zeby mne zmotywowal zawsze wchodze na twojego bloga.
    Obserwujemy?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  77. Sukienka jest przeurocza, taka delikatna. :)
    Fajnie, że na pierwszym zdjęciu masz na głowie wianek. Uwielbiam je, są przepiękne i takie magiczne!
    Pozdrawiam.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. pięknie wyglądasz
    uroczy wianeek
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczne buty :) Sama chciałam podobne kupić, ale niestety nie wyglądam w nich za dobrze (skracają nogi), ale Ty wyglądasz w nich świetnie :)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo romantycznie powitałaś to lato :) Ślicznie !
    Osobiście ciężko mi się zdecydować czy miasto czy wieś, każde ma swoje plusy i minusy ... może więc miasteczko? :D Ciekawa jestem Twojej opinii na ten temat ;)

    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  81. Super dziewczęca sukienka :) Poklikałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękne buty! ♥
    http://weronikakubisty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Oh, your dress is so adorable and you look amazing! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  85. ale piękne zdjęcia ! I ta sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja również pochodzę ze wsi położonej na Lubelszczyźnie!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  87. Super sukienka :) Ekstra zdjęcia :)

    Będę zaglądać, pozdrawiam :* BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  88. Lovely post

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/06/anna-yakovenko-moroccan-style-collection.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpowiedzUsuń
  89. Prześlicznie ci w tej sukience ;)

    po klikane
    14.03
    17.98
    4.79
    2.30

    OdpowiedzUsuń
  90. Moim zdaniem stylizacja godna braw, pokłonów i płatków róż! W nagrodę masz te kliki :)

    Może wpadniesz na relację z procesu przekształcania się mojego bloga z zwykłej strony na podróżny pamiętnik :) Kreta + Santorini = Grecja 2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja mieszkam w mieście i czasem chętnie bym uciekła na wieś. Śliczna sukieneczka!

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Świetna sukienka i idealne miejsce na zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Aureleei(klik)

    OdpowiedzUsuń
  93. super stylizacja, idealna na lato;) zakochalam się w butack <3
    justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Śliczna sukienka, każde miejsce ma swój urok :)
    oczywiście poklikałam,
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. świetna stylizacja ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękne zdjęcia i bardzo łądnie wyglądasz, podobają mi sięte buciki ostatnio miałam sboie takie kupić ale nie byłam do końca przekonana ;) może innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Śliczna sukienka i stylowe baleriny :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Przepiękna sukienka ♥

    http://nanann5102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. jestem zachwycona Twoim blogiem i Twoją pracą
    oby tak dalej!
    będę wpadać częściej <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Ładna stylizacja :)
    U mnie na blogu wakacyjny konkurs, zapraszam:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Piękna sukienka :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. świetna stylizacja, takie idealnie podkreślenie rozpoczęcia lata. ;) i fantastyczne baleriny, muszę sama takich poszukać, bo szalenie mi się podobają. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Look jak najbardziej w moim stylu. Kocham wręcz takie dziewczęce letnie stylizacje. Wyglądasz super! ♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. ślicznie wyglądasz <3 piękna sukienka, dawno nie byłam w sh chyba będę musiała się wybrać :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  105. Uwielbiam koronkowe wzrowy, a zwłaszcza w połączeniu z kwiatami. To daje efekt takiej delikatności. mega wszystko razem wygląda!
    Poklikane :)
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  106. Wieś ma swój urok i są tam wspaniałe plenery! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  107. Super stylizacja , wyglądasz w niej pięknie ;)

    Zapraszam do mnie http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. świetnie wyglądasz! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. czekam na post miasto czy wieś, zawsze chciałam mieszkać w dużym mieście, ale odkąd wyjechałam na studia to powoli zmieniam zdanie i tęsknię za rodzinnym mniejszym miasteczkiem :)
    U mnie na blogu pojawił się właśnie post odnośnie pracy w H&M i Zara, zapraszam serdecznie, pozdrawiam! :**
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Super stylizacja, piękna sukienka idealna na lato. Co do wsi i miasta mam podobne zdanie do Twojego. Wieś ma swoje uroki np. piękne widoki i ciszę, ale w mieście jest mnóstwo atrakcji, których czasem brakuje i chciałoby się zaszaleć.

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Od 1,5 roku mieszkam w mieście, choć może lepszym określeniem będzie na obrzeżach miasta - podoba mi się tu, choć czasami tęsknię za swoją wsią. Co prawda nie była ona daleko od miasta, ale jednak klimat był.

    OdpowiedzUsuń
  112. Mi się marzy mieszkanie na wsi :) kiedyś tam wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Hello! I just discovered your blog and I love it!I love white dress in summer! I just started following you on GFC,#196, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Bardzo podoba nam się Twój blog oraz post! <3
    Przy okazji zapraszamy do nas:
    brillantirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Bardzo podoba nam się Twój blog oraz post! <3
    Przy okazji zapraszamy do nas:
    brillantirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Miasto nie jest wcale takie super. Ma swoje plusy - wiadomo, ale wieś także je posiada! Myślę, że oba 'miejsca' są fajne :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  117. ja mieszkam w miasteczku, ale i tam moim marzeniem jest mieć mieszkanie w duuużym mieście <3 obswrwuję i liczę na rewanz ;3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  118. No bardzo ładne masz te zdjęcia;)

    Pozdrawiam;)
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Twoja sukienka mega mi się podoba! Ja mieszkam w mieście. I muszę przyznać, że nie za bardzo lubię się z naturą. Jednak na np. wakacje mogłabym pojechać na wieś. Myślę, że dobrze bym się bawiła, a poza tym tak jak pisałaś są bardzo fajne widoki :D Jednak na dzień dzisiejszy jestem za miastem :D Oczywiście kliknęłam w linki! $14.03 | US$17.98 | US$4.69 | $2.63
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  120. Super zdjęcia, szczególnie te z uśmiechem ;) i ładne buty.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Super zdjęcia, szczególnie te z uśmiechem ;) i ładne buty.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Bardzo ładne zdjęcia :D Modelka jeszcze lepsza :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq
     

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja mieszkam w małym miasteczku i czasem brakuje mi takiej ciszy jaka jest na wsi :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Ja mieszkam w mieście, ale w wakacje chętnie odwiedzam wieś. :)
    Świetna, dziewczęca stylizacja! ♥

    Pozdrawiam
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  126. Świetny outfit :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  128. Uwelbiam białe sukienki!
    Masz świetne buty!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. piękna delikatna sukienka - idealna na lato :-)

    pozdrawiam
    i z chęcią obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  130. Pięknie wyglądasz w tej sukience, a balerinki są super! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  131. I właśnie za to uwielbikam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :) sukienka jest fantastyczna- hit tego lata !
    pięknie wyglądasz :)

    ooo tak, wioska ma swoj niepowtarzalny klimat <3

    14,03$, 17,98$, 19,31$, 2,63$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik w sukienkę Sheinside oraz bluzkę z poprzedniego posta? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  132. Śliczna sukienka !!! :D
    pytałaś o obserwacje, ja już czekam teraz na ciebie :3

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Powiem Ci, że im jestem starsza, tym bardziej mam ochotę uciec gdzieś na wieś :) Ostatnio zastanawialiśmy się z chłopakiem jakie mieszkanie by nas interesowało na przyszłość, jakie miejsce zamieszkania itd. i oboje stwierdziliśmy, że chcielibyśmy mieszkać jednak gdzieś na pograniczu Warszawy, a nie w samym jej centrum :) Ciężko tutaj odpocząć, ciągle szum, gwar, ciągle coś się dzieje... A wieś... Wystarczy chwila i jestem wypoczęta :)

    Piękna, delikatna sukienka!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  134. I like! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  135. Baleriny bardzo mi się podobają. Muszę u siebie takich poszukać ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  136. rewelacyjne zdjęcia ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  137. Kocham sesje na łonie natury :)

    OdpowiedzUsuń