10 cze 2016

Motywacja

Cześć
Dosłownie kilka minut temu wróciłam do domu. Ubrana już w suche ubrania, pijąc herbate i ogrzewając się kocykiem pomyślałam, że to odpowiednia chwila na napisanie posta. Mogę powiedzieć, że wykonałam swój pierwszy trening interwałowy :D Podczas mojego powrotu do domu zaczeło padać, a w zasadzie to była ulewa, która nie pozostawiła na mnie suchej nitki..jechałam rowerem tak szybko jak potrafiłam w nadziei, że nie zmoknę, aż tak bardzo...Jeszcze nigdy nie czułam takiego zmęczenia po wysiłku fizycznym. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że gdy zdyszana, przemoczona i z wielkim bólem nóg dotarłam do domu, przestało padać..:D
Przechodząc do tematu..Motywacja, czym jest i komu jest potrzebna? 
Myślę, że motywacji potrzebuje każdy z nas. Stawiamy sobie różne cele w życiu, każdy z nas dąży do ich osiągnięcia. Jednym udaje się to bez najmniejszego wysiłku, innym przychodzi to trudniej, bądź całkowicie się poddają, myśląc że im się nie uda. I właśnie w tym momęcie potrzebna jest motywacja, coś co zachęci nas do działania i wywoła wielki zapał. Sprawą indywidualną jest to jakie cele sobie stawiamy, tak jak to, że każdego motywuje coś innego...
Postawiłam sobie cel " Zacznę się zdrowo odżywiać i będę bardziej aktywna fizycznie". Teraz tylko muszę do niego dążyć i sprawić, że zostanie on osiągnięty. Powiem Wam, że to będzie moja druga próba. Pierwsza była nie udana. Udało mi się zdrowo odżywiać, ćwiczyć przez około 3 miesiące. Także nie wiele, gdyż to miała być zmiana na całe życie. Schudłam wtedy 6 kg co mnie bardzo ucieszyło, byłam szczęśliwa, że znikły prawie wszystkie zbędne kilogramy. Jednak w pewnym momęcie się poddałam i przytyłam, jeszcze więcej niż schudłam. Poddałam się dlatego, że zabrakło mi motywacji oraz wiary w siebie. Teraz wiem jaka ważna jest dla mnie motywacja, wiem że bez niej nie dam rady osiągnąc sukcesu. Tym razem musze zrobić wszystko, żeby mi jej nie zabrakło. Może ktoś z Was ma podobny, bądź nawet ten sam cel. Jeśli tak to połączmy siły i wzajemnie się motywujmy, będzie nam o wiele łatwiej. Jeśli macie chęć przyłączcie się do mnie, razem damy rade, osiągniemy zdrowie, kondycje i piękną sylwetkę!!
Myślę, że pojawi się więcej tego typu postów, ponieważ w pewien sposób mnie motywują do działania. Jakie Wy macie cele i co Was motywuje?






53 komentarze:

  1. Mi osobiście brak motywacji ;/ no ale może to się zmieni xd
    Fajny post ;)
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każdy by chciał mieć taką sylwetkę jak na tych fotkach :d ale weź tu się wysil i to wyrzeźb ;d moja motywacja wystarcza mi na góra jeden dzień ćwiczeń :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam motywacje :D wyglądać ładnie w mega obcisłych sukienkach :D jak na razie działa i biegania nie odpuszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardzioej chyba motywuje perspektywa efektów :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  5. Walcze o lepszą wersję samej siebie i nie zamierzam się poddać :)

    claudia-wojcik.blogspot.com
    Odpowiadam na każda obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miłego dnia:) i dużo motywacji:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Post jest mega :*
    Właśnie zacznijmy wszyscy robić coś dla Siebie :)
    Obserwuję zapraszam do mnie :*
    https://zakreconacalyczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. trzeba mieć jakiś cel w życiu aby było ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Motywacja jest potrzebna każdemu człowiekowi do spełniania postanowień czy też celów. Zazwyczaj motywują mnie bliskie osoby :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, bardzo podoba mi się Twój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post, bardzo podoba mi się Twój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi nie brakuje motywacji ;) Postawiłam sobie na koniec roku warunek, że jak będę miała powyżej średnią 5 to dostanę od rodziców pieska i muszę powiedzieć, że taka motywacja to fajna sprawa bo można coś osiągnąć wystarczy w siebie uwierzyć :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super motywujące obrazki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy post. Ja w ogóle nie mam motywacji w sobie, chociaż obiecam sobie już od dawna, że zacznę codziennie ćwiczyć. Jak narazie nadal mi to się nie udało :D
    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Skąd ja to znam, że jak przychodzę do domu to nagle magicznie przestaje padać? :D Ja akurat mam dużo motywacji, ale niestety mało samozaparcia... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi brakuje motywacji bo nie motywują mnie zdjęcia wysportowanych dziewczyn, nie wiem, co ze mną nie tak, haha. Jednakże motywacja jest konieczna bo bez niej zapewne nawet nie wstalabym z łóżka 😂😂 pozdrawiam i zapraszam na nowy post:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post
    Fajny styl pisania
    Ja nie mam w sobie niestety takiej ogromnej motywacji, ale może to się zmieni
    Pozdrawiam
    oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już mam swoją motywację :D Co prawda nie w każdej chwili ona jest bo czasami dostaje lekkiej depresji, ale jest. W tamtym roku jak zaczynałam biegać moim głównym napędem były dokuczliwe znajome - trzy "fit miss piękności" od razu kiedy je sobie wyobrażałam lepiej mi było kontynuować. Jak ćwiczę to zazwyczaj słucham muzyki, specjalnie wybierając teksty, by dodały sił i uzasadniając sobie, że wkrótce da to efekty :D

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w osiąganiu swojego celu! :) Obyś się nie poddała!

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia życzę! <3 moim celem jest ogarnięcie się i pisanie bloga częściej, dodawanie większej ilości postów :) a moją motywacją jesteście Wy wszyscy <3

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak motywacja jest bardzo ważna tylko częściej jej brak niż jest.. a szkoda.. ważne to postawić sobie cel i do niego dążyć. Każda nawet najmniejsza zmiana daje ogromną satysfakcję i pcha do przodu ;)
    Obserwuję:)

    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Motywacji mam mnustwo i ćwiczę od 1,5 roku :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdy czytam takie posty to aż chce mi się ćwiczyć :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Chodzę na zumbę od kilku miesięcy i dużo mi to dało, ale nie na tyle bym była usatysfakcjonowana. W domu nie lubię ćwiczyć więc nie wiem nawet jak zabrać się za ćwiczenie "indywidualnie" :/

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w niczym niestety nie dostrzegam motywacji a strasznie chciałabym zrzucić niepotrzebne kilka kilogramow. ;/
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi y kolei brak motywacji do ćwiczeń i zdrowego odżywiania, pomimo, że jeszcze około 3 tygodnie temu zapału miałam aż nadto i nawet nie pomyślałabym, że kiedyś zjem coś smażonego...Stres niestety zrobił swoje ale mam nadzieję, że wraz z rozpoczęciem wakacji wszystko wróci do normy :)
    Pozdrawiam:)
    www.frankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia :* Niesty stres ma na nas bardzo zły wpływ..

      Usuń
  28. oj wg mnie motywacja jest bardzo, bardzo potrzebna i to nie tylko w dziedzinie sportu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyda mi się motywacja, ale nie w dziedzinie sportu... Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. jak widze takie brzuchy to się załamuję, ja nie mogę doprowdzić żeby był płaski a co dopiero taki
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie mam płaskiego brzuszka, ale mam nadzieje, że kiedyś taki osiągne. Nie trzeba się załamywać..:D

      Usuń
  31. moim celem jest pewien egzamin w październiku, od którego zależy cała moja przyszłość, a że jest tylko jedno jedyne podejście, to motywację mam sporą. ;) co prawda wiąże się to głównie z siedzeniem w domu i zakuwaniem, ale ja się uda, to będzie można zająć się sobą. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post :) Mój cel też jest związany z uprawianiem sportu, a mianowicie zaczęłam ćwiczyć i jeździć na rowerze, ale nie żeby schudnąć, tylko po to by poprawić swoja figure :) Pozdrawiam i trzymam kciuki, mam nadzieje że ci się uda! :)
    http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja swoja przygodę z ćwiczeniami będę zaczynała na nowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Loely post!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. 3 miesiące to i tak nieźle, powodzenia dalej :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi się udało schudnąć 10kg, małymi kroczkami bo nie chce mieć efektu jojo. Zaczełam odżywiać się zdrowo i ogólnie waga spada. Rodzina się boi, że zaczynam już chorować a ja poprostu się dobrze odżywiam. Nie potrafie już inaczej :) Powodzenia, trzymam kciuki żeby Ci się osiągnąć cel :)
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
  37. zdecydowanie motywuje mnie cel ! swietne zdjecia

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jestem zmotywowana i ćwiczę teraz i obiecałam sobie, że się nie poddam :)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój cel? Jak na ten moment chciałabym rozwinąć bloga :3 dlatego zapraszam do mnie MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie najbardziej motywuje @deynn i @majewskitrenuje x W sumie to dzięki nim zaczęłam swój 'fitstyle' :D
    Moj cel- figura podobna do Marity *_* Muszę trochę zrdukować XD
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej! Mam dokładnie ten sam cel, co Ty! Już przystąpiłam do jego realizacji! W poprzednie wakacje ćwiczyłam jedynie przez miesiąc, więc szybciutko się poddałam i schudłam jakieś 2, 3 kg. Później jak nadeszła szkoła, nie miałam czasu. Teraz się wzięłam i postanowiłam, że jak nie teraz, to nigdy. Wakacje są na to idealnym czasem. Zaczęłam się bardziej zdrowo odżywiać, nie jem słodyczy i ćwiczę. Mam nadzieję na dość owocne efekty, szczególnie nogi :) Brzuch mam całkiem płaski. Moim problemem są również szerokie biodra i widzę, że to nie przed moją budowę, tylko nadmiar tłuszczu. Dlatego trzeba pracować! Fajnie jest czytać, jak ktoś dąży do tego samego, to kolejna motywacja! Życzę powodzenia w dojściu do wymarzonego celu ^^ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również życze powodzenia :* Na pewno damy rade :D
      Masz racje wakacje to odpowiedni czas na zajęcie się sobą, zadbanie o siebie. Ostatnio bardzo polubiłam bieganie, kiedyś to była dla mnie męczarnia, teraz sama przyjemność szczególnie gdy biegam z moim psem i on sie cieszy i ja :D

      Usuń
  42. Mój cel... hmmmm.... Realizować się i rozwijać swoją wielką pasje :)

    OdpowiedzUsuń