6 maj 2016

LBA + zamówienie z Banggood

Cześć
 Zostałam nominowana do LBA przez Patrycje 
Sama lubie czytać takie posty. Cieszę się, że również mam okazje taki stworzyć. Chciałam więc podziękować za nominacje. Myślę,że spora część z Was wie o co chodzi, także nie będę pisać wyjaśnienia, jeśli jednak ktoś nie wie na czym polega LBA (Liebster Blog Award) odsyłam na bloga Patrycji, która świetnie wszystko wyjaśniła. A więc zaczynam..

Pytania:

1. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga ?
Myślę, że nie jestem świetną "pisarką". Nie potrafie tworzyć ładnych wypowiedzi pisemnych..Jednak lubie pisać tak od serducha. Chciałam sprawdzić jak to jest mieć bloga, tworzyć posty, zamieszczać zdjęcia...Oglądam i czytałam blogi wielu ludzi. Zawsze zastanawiałam się ile pracy w to wkładają,co ich inspiruje. Chciałam sama spróbować jak to jest, teraz wiem, że to nie jest takie proste, wymaga dużo czasu, kreatywności, inspiracji i  wielu innych czynników...Teraz jeszcze bardziej podziwiam Bloggerów, którzy są na tym portalu już długi czas i ciągle zamieszczają, coraz to lepsze posty, rozwijają się...

2. Od ilu miesięcy go prowadzisz ?
Bloga prowadzę dość krótko, zaczełam w marcu, już niedługo będzie 3 miesiące.

3. Miałaś jakieś problemy z robieniem zdjęć, pisaniem postów na początku swojej działalności ?
Problemy pojawiały się na początku, ja i teraz..dość często napotykam jakieś problemy, aczkolwiek staram się je niwelować, obejść i działać dalej. Moje pisanie postów jest takie prosto z serducha, co pomyśle to napisze. Nie mam z tym jako tako większych problemów. Zdjęcia..hmm tu juz pojawia się pewien problem. Sama bardzo lubie robić zdjęcia,wręcz kocham. Nie posiadam jednak statywu, ani osoby która mogłaby robić mi zdjęcia. Często więc mam problem z robieniem zdjęć moich "stylizacji".. Myślę jednak, że zacznę odkładać pieniążki na statyw, aby zdjęcia były lepsze, albo znajde jakiegoś pomocnika..:D

4.Na co zwracasz szczególną uwagę na innych blogach ?
Szczególną uwage zwracam na przejrzystość. Lubię prostotę i minimalizm.
Zwracam również uwagę na zdjęcia, jeśli są dobre to "wpadają" w oko. Zachęcają tym do dalszego odwiedzania bloga..przynajmniej mnie 

5. Jakie masz plany odnośnie tego bloga ? 
Moje plany? to dążenie do rozwoju bloga, poprawy jakości. Chciałabym w przyszłości stać się "prawdziwą" blogerką. Osobą, która w pełni będzie angażować się w prace nad blogiem, zdjęciami..marzę o tym, aby to hobby stało się moją codzienną pracą, żebym mogła pokazać, że robie to co lubie i udowodnić, że mi to wychodzi. Jeszcze długa droga  przede mną...

6. Czym się interesujesz ?
Moje zainteresowania to: Fotografia, moda, sport..nie jest to nic wyszukanego, ale to lubię..

7. Jakie masz marzenia ?
Marzenia..na temat moich marzeń mogłabym się bardzo rozpisać..myślę, że ten temat mógłby stać się osobnym postem. Mam wiele marzeń, mniejsze i większe, może niektóre z nich dziwne, aczkolwiek moje..Nie chcę jednak mówić o wszystkich..wspomnę, że zawsze chciałam wyjechać na stałe do Stanów Zjednoczonych..to moje największe marzenie. Chce również nauczyć się jeździć konno, ułożyć sobie życie tak jak sobie zaplanowałam, polecieć i poznać: Włochy, Indie, Chiny, Afryke, Wielką Brytanie...

8. Kim chciałabyś zostać w przyszłości ?
Uczę się w technikum, jednak mój wybór odnośnie kierunku był nie do końca trafiony, ponownie bym tego samego nie wybrała..jednak czasu nie cofnę.. . Chciałabym w przyszłości wiązać prace z przyjemnością, zainteresowaniami..chce być fotografem.

9. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku, dlaczego ? 
Moja ulubiona pora roku to oczywiście lato. Chyba wiadomo dlaczego..WAKACJE: słońce, plaża, odpoczynek, zabawa..

10.Co motywuje Cię do pisania ?
Hmm..inne blogerki ich postępy i osiągnięcia..ja również chcę "rozwijać" bloga, tworzyć coraz lepsze posty i zamieszczać lepsze zdjęcia. 

11. Ulubiona piosenka/zespół ?
Nie posiadam ulubionego zespołu, jeśli chodzi o piosenkę.. też nie mam ulubionej, co jakiś czas spodoba mi się jakaś inna nowa piosenka, mogę słuchać jej wtedy cięgle..do czasu kiedy mi się nie znudzi..



Nominowane:

Pytania do LBA:
1. Dlaczego prowadzisz bloga, co skłoniło Cię do jego stworzenia ?
2. Skąd wzieła się nazwa twojego bloga, dlaczego ma właśnie taką nazwe ?
3. Kraj, który najbardziej Cię interesuje, dlaczego ?
4. Jaka jesteś ?
5. Jakie masz marzenia?
6. Kim chciałaś zostać w przyszłości będąc dzieckiem ? 
7. Jakie cechy najbardziej cenisz w ludziach?
8. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
9. Gdybyś wygrała kilka milionów, co byś zrobiła ? 
10. Jak spędzasz wolny czas ? 
11. Ulubiony; film, książka, muzyka, jedzenie ?



Zamówienie z Banggood
Chciałam Wam jeszcze zaprezentować  dwie rzeczy, które zamówiłam ze strony Banggood.
Przyznam, że jestem pozytywnie zaskoczona, nie spodziewałam się tak dobrych rzeczy jeśli chodzi o chińskie sklepy, a tu taka miła niespodzianka. Zamówiłam plecak i pędzle do makijażu. Produkty zgodne z opisem, wyglądają identycznie jak na stronie. Zamówienie przyszło w ciągu dwóch tygodni, wydaje mi się, że to dość szybko jak na tak dużą odległość. Nie mam żadnych zastrzerzeń odnośnie tych rzeczy, jestem zadowolona, naprawdę polecam. Zrobiłam kilka zdjęć..




     Klik   Klik

85 komentarzy:

  1. Kochana masz świetny plecaczek, taki koronkowy bardzo unikalny.
    świetne odpowiedzi, przepraszam ale ja nie przyjmuję nominacji, nie mam na to czasu.
    Linki kliknięte, jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pędzle! Właśnie zastanawiam się nad kupnem jakichś.. Polecasz?

    http://epohmis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie testowałam, paczke otrzymałam niedawno. Na razie myślę, że są w porządku, nie wiem jednak jak po dłuższym korzystaniu...^^

      Usuń
  3. Obserwuje!:)
    jak z tymi pędzelkami ?:) warte uwagi i polecenia? zamówiłam kidyś jedne z Aliexpress i szczerze mówiąc nie byłam zbyt zadowolona. Ciekawią mnie te :)
    pozdrawiam ciepło,
    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pędzle! Godne polecenia? :))

    http://karciiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze Ich nie testowałam, aczkolwiek są mięciutkie,ładnie ścięte..na pierwszy rzut oka minusem może być ich zapach i plastikowa "rączka" aczkolwiek to juz takie czepialstwo. Myślę, że może po dłuższym korzystaniu z nich zamieszczę recenzję jak się sprawdzają ;)

      Usuń
  5. Super plecak! Od razu zwróciłam na niego uwagę. Sama rozważam nad kupnem takiego samego *.*

    https://invisiblezoe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie prezentują się te pędzelki, dostalam właśnie propozycję współpracy z Banggood i zastanawiam się czy warto :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczy z tego sklepu prezentują się naprawdę rewelacyjnie! Świetne odpowiedzi :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Plecak jest świetny, na te pędzle też mam chrapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałabym pozwiedzać! :D Super plecaczek ;3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fotografia, moda i sport to nic wyszukanego? Raczej to piękno same w sobie, ponieważ jeżeli jest to nasza pasja, to nic innego nie powinno nam wchodzić w drogę. Jeśli masz takie zainteresowania to nic innego nie pozostaje, tylko się nimi pochwalić, ponieważ każda pasja jest warta uwagi, a "nic wyszukanego" byłoby jej brakiem ;)
    Pozdrawiam, Czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post :) Ja już obserwuje, zapraszam do siebie :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. te pędzle są podobno genialne ;) Fajne zamówienie!
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny plecak, zajrzę zaraz w linki i chętnie zobaczę co ciekawego oferuje ta strona :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziak!

    OdpowiedzUsuń
  14. Klinęłam w linki. Super ten plecak i piękne pędzelki. Super się czytało Twoje odpowiedzi :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny plecaczek!
    Pozdrawiam :)
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny plecak! Ja robiłam LBA już chyba trzy razy :)
    Pozdrawiam ciepło :) passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pędzle, a ten plecak po prostu cudny! *.*
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pędzelki :) klik klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam dokładnie te same pędzle :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O dzięki za nominacje i ciekawe odpowiedzi spodobało mi się :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe :) Gratuluje nominacji :) Pędzle wyglądają genialnie! Plecak prezentuje się fajnie :) Czekam na kolejny post :)

    https://melulka.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, pędzelki są wspaniałe oby się nimi dobrze malowało :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pędzle podobne mam z Oasap, są świetne<3 A plecak mega!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie masz to "coś" dzięki czemu z przyjemnością czyta się Twoje wypowiedzi, a to jest dużo ważniejsze :D Oby Twoje wszystkie marzenia się spełniły! Bardzo podoba mi się plecak, sama z chęcią bym taki nosiła ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem ciekawa tych pedzli :) sama niedawno zamowilam dwa chinskie i jestem pod wrazeniem :) obserwuje i czekam na ich dluzsza recenzje:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Pędzle wyglądają bardzo ciekawie!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo zaciekawiły mnie pędzle!
    Świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie-http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/
    komentarze i sugestie mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. super pędzle:D dzięki za nominację;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tylko 3 miesiące a blog jest świetny :) gratuluję.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też nawiązałam z nimi współpracę, niestety doszły mi 3 paczki a 4 nie wiem gdzie się zapodziała ;/ zgubiły się pędzle nad czym ubolewam bo bardzo na nie liczyłam :/ hyba że jeszcze dojdą, ale coraz mniej w to wierze bo juz misiąc od zamówienia :) Ty wybrałaś świetne rzeczy :)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Te pędzle są prześliczne!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo konkretne odpowiedzi.
    Fajnie sie czyta;>
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy plecak, a pędzle wyglądają kusząco! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne pędzelki i bardzo ładny plecak! Również lato zaliczam do ulubionej pory roku :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Plecak wygląda super! Jestem bardzo ciekawa jak będą sprawować się pędzle, czekam na recenzję! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję za nominację ;3 ja też lato ;) super plecak.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniałe zakupy i ciekawe fakty :)

    https://domatores.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pędzle wydają się być świetne :)
    Ja również poszłam do technikum i wydaje mi sie ,że źle wybrałam pod względem zawodu, no ale trudno.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/05/olejek-z-drzewa-herbacianego-dla.html

    OdpowiedzUsuń
  39. swietny plecaczek i te pedzle tez super

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne zakupy :D
    Pędzle wyglądają bardzo ciekawie!
    Zapraszamy
    http://modpim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe LBA :D

    Zapraszam także do siebie, wracamy do blogowania po przerwie i chcemy dobrze wystartować :D

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny plecak! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥
    Modowydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super odpowiedzi. Też kiedyś myślałam o tym, żeby w przyszłości zamieszkać na stałe w USA, jednak patrząc na to realistycznie, byłoby to trudne do zrealizowania, wiza itd.
    Super są te pędzle! :))

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne odpowiedzi ja też ostatnio zostałam nominowana xd. Bardzo fajne rzeczy pozdrawiam!

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie !♥
    NOWY POST!>> anjaa-blog.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe odpowiedzi :) Ładny plecak :)

    Zapraszam do siebie, miło mi będzie jeśli zaobserwujesz:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne LBA! Te pędzle z Banggood <3
    Obserwuję!
    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Pędzle wyglądają genialnie ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękny plecak koronkowy!!!
    pozdrawiam i zapraszam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny blog :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://nataaliary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Pedzelki bardzo fajne , linki kliknięte :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne pędzle <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja nie przepadam za postami LBA. :) Świetne te pędzle. Poklikałam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Również interesuję się fotografią!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:)
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję nominacji do LBA, ponieważ jest ona świetnym wyróżnieniem. Na podstawię twoich odpowiedzi mogę wnioskować, że jesteśmy całkiem podobne!:)
    Cieplutko Cię pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do stałej obserwacji!☼
    Aguuuszka-klik!

    OdpowiedzUsuń
  55. love that post
    kiss from MM
    www.maysesmodamour.it

    OdpowiedzUsuń
  56. Faktycznie prowadzenie bloga nie jest łatwe :) ale przynosi dużo radości :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Super blog i post! i tak jak napisałaś, najważniejsze by pisac z serca i to co się myśli :) pozdrawiam!
    obserwuje, licze na rewanz :)
    pozdrawiam!
    masubiendo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję nominacji :) Ja dopiero czekam na przesyłkę z banggood.com :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluje nominacji! A pędzle świetne bo sama mam :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję nominacji! Plecak bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło :) passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Moim wielkim marzeniem również jest wyjechanie do Stanów i odwiedzenie Włoch i Wielkiej Brytanii! Gratuluje nominacji :-)

    Pozdrawiam,
    https://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten plecak nieźle wygląda! Gratuluję nominacji!

    xmylittleuniverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Super zamówienie z banggood!:)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. No, z odpowiedzi można na prawdę dużo się dowiedzieć. Pytania nawet ciekawe.
    Zamówienie z banggood - super.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwacja za obserwacje? Jak tak to zaobserwujesz i daj znać w komentarzu, żebym mogła się odwdzięczyć :) ciekawy post :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Wyczerpujące odpowiedzi, jednak ja nie bawię się w LBA :)
    Plecak mi się strasznie podoba, cudowny!
    http://blackcoffe-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Beautiful post!!


    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetny post :) ostatnio nawiązałam współpracę z tym sklepem i mam nadzieję że ubrania również będą tak dobrej jakości :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Słyszałam coś o tym sklepie, ponoć bardzo fajny. :)
    Podoba mi się ten plecak taki minimalistyczny :)
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Jak na 3 miesiące prowadzenia bloga to bardzo dużo osiągnęłaś :) i oby Ci pomysłów na posty nie zabrakło :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. plecaczek jest boski ;3 moze wspolna obserwacja? :)

    zapraszam do siebie
    JUST EMSI ( rewanżuje się za każdy komentarz i obserwację <3) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń