27 mar 2016

Wspomnienia z wakacji

Cześć :)
Chciałam Wam wszystkim życzyć wesołych i pogodnych świąt spędzonych w gronie Swoich najbliższych, oraz mokrego dyngusa :D Wiem, że dopiero zaczeły się święta, jest wolne, a ja tu chce mówić o wakacjach, ale cóż poradzę, nie mogę się ich doczekać. Czy Wy też chcecie już wakacje?Chciałam podzielić się z Wami moimi wspomnieniami. Byłam w tamtym roku w Nieliszu, bardzo spodobało mi się to miejsce, a konkretnie plaża i kąpielisko :) 
Oto kilka fotek, które zrobiłam podczas pobytu tam :)
(Każda Obserwacja to Motywacja )























19 komentarzy:

  1. Uwielbiam wspominać wakacje
    Obserwuję :*
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe szczęście,że jeszcze tylko 88 dni i możemy zacząć odpoczywać :)
    Świetny post ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam z niecierpliwością na wakacje. :D Świetne zdjęcia :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Cieszę się że wpadłaś i zostajesz :) Dziękuje za miły komentarz
      Twój blog również jest bardzo interesujący :)

      Usuń
  5. cudne zdjęcia!
    przypomniały mi się wakacje <3
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już nie mogę się doczekać wakacji :)
    Super zdjęcia,aż czuć lato!!! :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomimo że wolę góry to i tak kocham morze, a przez te zdjęcia aż za nim zatęskniłam <3 Też czekam z niecierpliwością na wakacje

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też nie mogę się doczekać wakacji ale ciepłą wiosną też będę się cieszyć. Oby w tym roku była ładna pogoda w wakacje : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia *.* Również lubię często powracać do wspomnień wakacji, ale cieszę się, że już powoli nadchodzą :) Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjecia :)
    Ja osobiście już czekam za wakacjami, czasem wolnym i tymi słonecznymi dniami! :) a wspomnienia są najlepsze, chętnie do nich wracam kiedy mam już dosyć szkoły i już tylko czekam za upragnionym wolnym.

    Pozdrawiam!

    Www.livandgadula.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  11. Też byłam nad morzem w wakacje. Zdjęcia to wspaniała pamiątka z takich wypraw. :)
    Tęskni mi się za wakacjami i słoneczkiem. Teraz ciągle mi zimno.

    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia! Już się nie umiem doczekać aż będą wakacje :)

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo mazurki, tęsknię za nimi i zaraz po maturach się tam wybieram <3
    studianawyspach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne te Twoje wspomnienia z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń