25 mar 2016

Serniczek

Dzisiaj mam dla Was przepis na mini serniczek. Idealny jako deser bądź śniadanie. Oczywiście zdrowy i pyszny. Jego przygotowanie nie wymaga specjalnych umiejętności, jest szybki w wykonaniu, a smakuje jak tradycyjne serniki :)




Składniki:
*pół kostki twarogu chudego
* 2,5 łyżki jogurtu naturalnego
* 2 jaja (małe)
* 1 łyżka rodzynek
*1 łyżka wiórek kokosowych 
* łyżka soku z cytryny
Opcjonalnie:
* mrożone owoce ( maliny, porzeczki)

Wykonanie:
Oddzielamy żółtka od białek. Żółtka, jogurt naturalny i  twaróg blendujemy. Białka ubijamy ( można pominąć ten krok). Zblendowaną masę gotujemy na małym ogniu (5-10 min) dodajemy wiórka, rodzynki i sok z cytryny. Po chwili kiedy masa zacznie wrzeć dodajemy białka i jeszcze chwile gotujemy, aż powstanie lekko zbita, gęsta konsystencja. Przelewamy do miseczki, pojemnika i czekamy, aż wystygnie po czym wstawiamy do lodówki na noc. Rano jest gotowy do zjedzenia. Możemy dodać na wierzch co tylko chcemy, ja miałam mrożone maliny i porzeczki oraz rodzynki :D
Smacznego! :) 

22 komentarze:

  1. Szybko, łatwo, a później przyjemnie mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Thank you :)
      I encourage you to follow-up

      Usuń
  3. Mmm wygląda bardzo smacznie :)
    Mój blog ♥
    Chciałam również złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa :* !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia i nawzajem :*
      Zachęcam do obserwacji :)

      Usuń
  4. mmm wygląda pysznie!

    Pozdrawiam i zapraszam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje, fajny blog :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Uwielbiam serniki:) Super przepis Kochana:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepysznie się zapowiada. Po świętach koniecznie muszę wypróbować :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely post dear! Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)
    verabelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We are happy to observe.
      fallow me ?

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja również :) Chętnie wpadnę i zaobserwuje :)

      Usuń
  9. Super przepis :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjecia , świetny przepis ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, nie wiedziałem, gdzie mam zostawić link do mojego bloga... Trochę głupio, bo nie mam teraz czasu niestety na przeczytanie kilku Twoich wpisów, ale na 100% tu wrócę...
    Więc chyba... cory-and-emma.blogspot.com iii jak wrócę ze sklepu widzimy się przy innych postach :P

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki świetny przepis, podoba mi się :D
    muszę z niego skorzystać!
    Pozdrawiam Kochana i miłego dnia
    :)
    uff u mnie post o tym sklepie Internetowym, w końcu się zebrałam w sobie! :D
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń